Veitola Esa Tikkasella
Ihmetyttää, miten hänkin on ihan kauniin naisen asuinkumppaniksi saanut...
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin se urheilijakin saa painonsa kaksinkertaiseksi. Moni samaistuu.
Niinpä. Wikipedia tietää edelleen, et Esan pituus on 185cm ja paino 86kg. Paino ei pidä paikkaansa. Mun mies on samanpituinen ja painaa n 83kg ja näyttää hoikalta.
Höppänä, ei sinne wikipediaan enää pelaajauran jälkeen mittoja päivitetä :D Kenellekään.
Tikkasen vaimo on tosi kaunis melkein 50 vuotiaaksi! Esa taas tosi vanhan näköinen 55 vuotiaaksi. Luulin, että noilla ois paljon enemmänkin ikäeroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoluntoisen oloinen mies joka tuijottaa NHL:ää kaiket yöt...unelma.
Muista huumori ja löysää vähän pipoa. Aika huumori mieheltä Esa vaikuttaa.
Jollekkin typerykselle varmaan hauska. Saanut liian monta iskua vissiin päähän
Älä nyt itseäsi suotta typeräksi hauku. Tai no kyllähän sä typerys olet jolla on vieläpä tosi kireällä pipo.
Katos Tikikin löytänyt vauvapalstan :)
Paino 182 kiloa. Miten nuo urheilijat aina onnistuu täysin romahduttamaan kuntonsa uran jälkeen...
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaiset miehet saa naisen. Toisin on naisilla
Olipa Tikkanen törkyisen näköinen ja kulahtanut. Hyi!
Vierailija kirjoitti:
Tikkasen vaimo on tosi kaunis melkein 50 vuotiaaksi! Esa taas tosi vanhan näköinen 55 vuotiaaksi. Luulin, että noilla ois paljon enemmänkin ikäeroa.
Minäkin olin varma, että vaimo on reippaasti nuorempi ja arvelin, että kyseessä on perinteinen nuorempaan vaihto.
Vierailija kirjoitti:
Paino 182 kiloa. Miten nuo urheilijat aina onnistuu täysin romahduttamaan kuntonsa uran jälkeen...
Ihan järjellä voi tämän päätellä: Olet koko ikäsi treenannut kovaa ja syönyt paljon. Sitten kovaa treenaaminen jää pois, mutta vanhasta muistista ruokaa menee edelleen paljon. Aika helppo laskea yhteen 1+1 tässä yhtälössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin se urheilijakin saa painonsa kaksinkertaiseksi. Moni samaistuu.
Niinpä. Wikipedia tietää edelleen, et Esan pituus on 185cm ja paino 86kg. Paino ei pidä paikkaansa. Mun mies on samanpituinen ja painaa n 83kg ja näyttää hoikalta.
No ei pidä, ei :D
Näkeehän nyt sokee reettakin, että satavarmasti paino on kolminumeroinen, eikä toinen numero ole nolla, eikä ykkönen, tuskin edes kakkonenkaan.
Olis Tikkanen voinu edes partansa ajaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
IhanaTiki kirjoitti:
Hyvät käytöstavat, kunnoitus kanssaeläjiä kohtaan, ja pilke silmäkulmassa niin aina löytyy kumppani vierelle :) En ollut aikaisemmin mikään Tiki-fani, mutta muuttui kyllä täysin mielikuva hänestä ohjelman myötä. Aivan ihana tyyppi!
Entisaikaan hakkas monenkin naisen silmät mustaksi. Tyhmä kuin saapas. Veitola sukii myötäkarvaan.
Sinä tuskin tunnet Tikiä henkilökohtaisesti. Raukkamaista haukkua täysin tuntematonta ihmistä. Ainoa kuka tässä on tyhmä kun saapas olet sinä.
Eihän siihen mitään henkilökohtaista tuntemista tarvita, että osaa lukea mediasta, keitä tämä sankarisi on muksinut.
Tarvitaanpas. Vaimokin sanoi, että median kautta oli saanut ihan erilaisen käsityksen Esasta. Kyllä sitä varakkaissa ja vähemmän varakkaissa perheissä tapahtuu vaikka mitä, mutta ne eivät päädy monesti lehtien palstoille. Ihan samalla tavalla se proffakin voi olla alkoholisoitunut ja voi pöllöillä vaikka mitä, mutta ne asiat eivät päädy lehtiin. Usko pois.
Olikohan vähä kulissien makua.. Onkohan todellisuus jotain muuta kuin aina hymyilevä vaimo ja aamupalapöytä marjoineen viimeisen päälle. Esa näytti valitettavasti siltä, että viina maistuu yhä. Kyllä sen vaan näkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonoluntoisen oloinen mies joka tuijottaa NHL:ää kaiket yöt...unelma.
Muista huumori ja löysää vähän pipoa. Aika huumori mieheltä Esa vaikuttaa.
Jollekkin typerykselle varmaan hauska. Saanut liian monta iskua vissiin päähän
Älä nyt itseäsi suotta typeräksi hauku. Tai no kyllähän sä typerys olet jolla on vieläpä tosi kireällä pipo.
Heh heh. Oletpa sinä niin hauska. Ainakin omasta mielestäsi luulet olevasi hauska. Miten mä nyt saan tän nauraminen loppumaan. Nauran siis sun typeryydelle, en millekään muulle.
Katos Tikikin löytänyt vauvapalstan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järjellä voi tämän päätellä: Olet koko ikäsi treenannut kovaa ja syönyt paljon. Sitten kovaa treenaaminen jää pois, mutta vanhasta muistista ruokaa menee edelleen paljon. Aika helppo laskea yhteen 1+1 tässä yhtälössä.
Plus se, että urheilun jättämää tyhjiötä täytetään valitettavan usein alkoholilla ja muilla päihteillä. Jostain ne kiksit on saatava, kun adrenaliinikiksit loppuvat. Tiki on pärjännyt yllättävän hyvin, kun on vielä hengissä ja ilmeisesti alkokaan ei enää paljoa maistu. Moni Tikin entisistä pelikavereista on haudassa, sillan alla tms.
Vierailija kirjoitti:
Esa näyttää vanhemmalta kuin on.
Mun mielestä näyttää hämmästyttävän paljon samalta mitä suurin osa 35-45vee äijistä Tinderissä.
Mitä Esan paidassa luki lopussa? Miksi se teksti oli blurrattu? Aika outo veto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esa näyttää vanhemmalta kuin on.
Mun mielestä näyttää hämmästyttävän paljon samalta mitä suurin osa 35-45vee äijistä Tinderissä.
Ne valehtelevat ikänsä. Ovat oikeasti lähemmäs 60.
Esan vaimo kertoi tunteikkaasti, kuinka hänellä ollut (esiintymis)jännitystä yms. Ja siihen perään, että hänet on hyväksytty aitona omana itsenään. Saan olla juuri sellainenkuin olen. Jsp.
Kuvittelenko vain, mutta Veitolan tapa kommentoida tuota vaikutti piilov!ttu!lulta: siis ihanko Oikeesti? <- -siis suurinpiirtein noin M.V. vastasi.
Ihan kuin Veitola oikein kummeksuisi sitä, että Esan vaimo voidaankin hyväksyä sellaisenaan.
Jotenkin oudon kuuloinen keskustelu...
Sympatiat Tikille. Ei näytellyt vaan oli oma itsensä. Ottanut opiksi virheistään.