Tunnetko pettymyksen kouraisun vatsassasi aina
kun näet jonkun hyvännäköisen miehen, kuvana lehdessä tai livenä, ja sitten huomaatkin, että sillä on nimettömässä sormus. Mietitkö, miksei tuo hunkki tiukkoine peppuineen ja rintakarvoineen ole sinun, vai sinun?
Mulle tulee - aina - tuo kouraisu.
Kommentit (7)
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 11:22"]
Ehkä joskus pentuna, joo, mutta aikaa myöten opin, että valitettavasti suurin osa hyvännäköisistä ja hyväpeppuisista miehistä tietää sen itse ja käyttäytyy sen mukaisesti.
Nykyään kiinnostukseni miestä kohtaan lähtee ensisijaisesti hänen luonteestaan, asenteistaan, käytöksestään jne., enkä ole lainkaan kiinnostunut itseään täynnä olevista tiukkapepuista.
[/quote]
EN tarkoittanut, että se olis tyhjäpäinen idiootti vaan jonkun alan erikoisasiantuntija esim. Tai muussa akateemisessa duunissa oleva.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 11:26"]
Ehkä joskus pentuna, joo, mutta aikaa myöten opin, että valitettavasti suurin osa hyvännäköisistä ja hyväpeppuisista miehistä tietää sen itse ja käyttäytyy sen mukaisesti.
Nykyään kiinnostukseni miestä kohtaan lähtee ensisijaisesti hänen luonteestaan, asenteistaan, käytöksestään jne., enkä ole lainkaan kiinnostunut itseään täynnä olevista tiukkapepuista.
[/quote]
EN tarkoittanut, että se olis tyhjäpäinen idiootti vaan jonkun alan erikoisasiantuntija esim. Tai muussa akateemisessa duunissa oleva.
[/quote]
Luuletko tosiaan, että akateemiset hyvännäköiset miehet eivät ole itseään täynnä? :DD
Mieluummin itseään täynnä oleva komistus kuin itseään täynnä oleva rumilus. Onko muunlaisia?
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 11:28"]
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 11:26"]
[/quote]
[/quote]
Luuletko tosiaan, että akateemiset hyvännäköiset miehet eivät ole itseään täynnä? :DD
[/quote]
No mut se auttais köyhiä ja lepraisia kriisialueilla! : D
No en tosiaan tunne. Enkä ole koskaan tuntenut. Jopa teininä olin sen verran järkevä, että tajusin että ei joku lehdessä näkyvä julkkismies tule minun koskaan olemaan, joten turha mitään pettymyksiä tuntea jos se on varattu. Fantasiamaailmassani toki voin hänen kanssaan tehdä mitä huvittaa ;-)
Ja nykyisin minulla on oma aviomies, joka ei tosin ole mikään mielettömän komea, mutta muuten ihana ihminen ja paras ystäväni myös. En vaihtaisi edes maailman komeimpaan filmitähteen. Sillä ulkonäöllä tekee arjessa loppujen lopuksi aika hiton vähän.
Sen nyt tähän ikään mennessä on huomannut, että ne nuoruuden hottikset ei keski-ikäisinä näytä enää miltään ja upeat keski-ikäiset äijät on nuorena olleet mitäänsanomattomia... saas nähädä eläkeiän kynnyksellä kummat näyttää taas paremmalta.
Mulle tulee se kouraisu kun katselen omaa miestä ja perhettä... hyvänolon kouraisu... miten minä olenkin saanut noin ihanan miehen ja lapsen... ja joskus pelon kouraisu, jos onni ei jostain syystä jatkuisikaan....
Mutta ohikulkevat miehet ja töistätutut ei aiheuta mitään tuntemuksia.