Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huvittaako muita facebook kuvatekstit?

Vierailija
29.12.2013 |

Fb:n kuvatekstit tyylillä " katson kaukaisuuteen.." "en saa sua mielestäni.." "kaipaan sua.." tai muuta ylitaiteellista "runollista" kakkaa. Ja tietysti itse kuvassa katsotaan jonnekkin kaukaisuuteen (kuinka omaperäistä) tai olan yli kameraan. Ja sitten on tietysti nolojen laulujen sanat "me ei olla enää me.." tms. on sellaisia mitä aika usein näkee. Ei siinä sinänsä mitään mutta minua tämmöiset huvittaa suuresti. Muita? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun ikä on?

Vierailija
2/8 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ymmärrän sua ap. Noloahan se on. Mulla itselläni tekstit tyyliä "täs mä" "täs me" "täs mä ja mun kamrat"

Niin.

Vierailija
4/8 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaveri postasi kuvan lapsestaan metsässä ja tekstinä oli "sieni retkellä". Se vähän nauratti.

Vierailija
5/8 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on niin tylsiä fb-kavereita, ettei ne kirjoita edes mitään kuvatekstejä. Paitsi ehkä jotain "paistaa se päivä risukasaankin" ja kuva auringosta.

Vierailija
6/8 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:46"]

Yksi kaveri postasi kuvan lapsestaan metsässä ja tekstinä oli "sieni retkellä". Se vähän nauratti.

[/quote]

:D

Vierailija
7/8 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:46"]

[/quote]Olisit vastannut, että "on se tuo teidän sieni kasvanut jo kovasti <3 <3 <3"

Vierailija
8/8 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kuvatekstit on tyyliä "kevät" ja sitten joku syksyinen pihlajanmarjakuva. Tai "meidän hotelli Nizzassa" ja kuvassa tulitikku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan