mies, miksi kaunis nainen ei kelvannut vaimoksi?
Kommentit (3)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 22:05"]
Siellä pääkopan sisälläkin olisi hyvä olla jotakin, ehkä näillä kavereillasi ei ole? Jos mies haluaa panopuuta, kelpaa siihen mainiosti tyhjäpääkin. Jos mies haluaa jakaa elämänsä naisen kanssa ja vaikka perustaa perheenkin tämän kanssa, pitäisi siinä jo ajatusten kohdata monessa asiassa. :)
[/quote]
Joo, niin kuin täältäkin on saanut lukea niin hyvin onnellisia kaikki miehet sitten ovatkin...
Jos kauniit kaverisi eivät ole löytäneet elämänsä miestä? Itse olin nuorena tosi kaunis ja ronkeli, kuin mikä. Kukaan ei ollut tarpeeksi hyvä ja lopulta kävi niin, että "heräsin" yli kolmekymppisenä siihen, että kaikki hyvät miehet oli viety ja minulla oli kaksi mahdollisuutta. Odottaa toista kierrosta (avioeroja ja hyvien miesten vapautumista) tai hellentää vaatimuslistaani. Valitsin jälkimmäisen ja kyllä kannatti. Nyt on hyvä mies, ei mikään komein, mutta todella kultainen ja ihana.
Siellä pääkopan sisälläkin olisi hyvä olla jotakin, ehkä näillä kavereillasi ei ole? Jos mies haluaa panopuuta, kelpaa siihen mainiosti tyhjäpääkin. Jos mies haluaa jakaa elämänsä naisen kanssa ja vaikka perustaa perheenkin tämän kanssa, pitäisi siinä jo ajatusten kohdata monessa asiassa. :)