Käytättekö vielä mineraalimeikkejä?
Kommentit (16)
Käytän. Aivan oistavaa tavaraa. Nyt kun BB- ja CC-voiteet ovat tulleet Suomeen, ostan niitä pohjustukseksi, mutta muuten mennään mineraaleilla.
käytän, koska hyväksi olen bare mineralsin todennut
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 17:56"]
Käytän enkä muuhun enää palaakaan. Iho ei ole koskaan ollut näin hyvännäköinen kuin se on ollut nyt viimeiset 4 vuotta. Ostin kokeeksi jauheen tilalle bareminaralsin kiinteään muotoon puristettua mineraalimeikkiä ja se sopii vielä paremmin kuin jauhe.
[/quote]
Tuliko sulla alussa paljon näppyjä? Jos, niin miten kauan meni ihon parantumiseen?
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 17:56"]
Käytän enkä muuhun enää palaakaan. Iho ei ole koskaan ollut näin hyvännäköinen kuin se on ollut nyt viimeiset 4 vuotta. Ostin kokeeksi jauheen tilalle bareminaralsin kiinteään muotoon puristettua mineraalimeikkiä ja se sopii vielä paremmin kuin jauhe.
[/quote]
Tuliko sulla alussa paljon näppyjä? Jos, niin miten kauan meni ihon parantumiseen?
[/quote]
Ei ole tullut koskaan näppyjä mineraalimeikeistä.
Käytän, kesällä menen kokonaan mineraalipohjalla ja talvella kiinnitän pohjalla meikkivoiteen. Ja on mulla pari luomiväriäkin, nyt kun niitä saa ihan normaaleina nappeina eikä irtoversioina.
Käytän väritöntä mineraalipuuteria ja satunnaisesti jauhemaista pohjaa.
Käytän, todellakin! Ei ikinä enää tahmeita nestemäisiä meikkivoiteita.
Käytän ehdottomasti, paluuta silikonilitkuihin ei kyllä enää ole. Käytän Lily Lolon meikkejä, ovat hyviä ja tilaus onnistuu helposti heidän omilta sivuiltaan.
Kyllä, jatkuvassa käytössäni Everyday Mineralsin pohja + poskipuna nyt varmaan jo viidettä tai kuudetta vuotta.
Olen käyttänyt Mineralissimaa ja Lily Loloa. Molemmat ovat ihan hyviä, enkä ole huomannut niissä suurta eroa. Seuraavaksi ajattelin kokeilla Flow'ta.
Mä oon tykänny Lily Lolosta myös. Se ei kuulemma ole yhtä peittävä kuin jotkin muut merkit ovat, mutta toisaalta ihoni on muuten siitä tykännyt, joten en ole alkanut kokeilla muita merkkejä, kun en sitä peittävyyttä niin paljon kaipaa. Ihonvärin se tasoittaa erinomaisesti ja peiteaineella (käytän ihan tavismerkkiä siinä) saa sitten tarvittaessa peiteltyä esim. silmänalusia.
Käytän, koska mineraalipohja on paras pohja. :)
Millä saa couperosa posket piiloon??
Miten olette onnistuneet valitsemaan oikean sävyn lily lololta nettitilauksissa? Vai löytyykö niitä jostain kaupoista tai voiko tilata näytteitä? Itsellä bare minerals käytössä mutta kiinnostaisi kokeilla