Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nolot tekstarimokat?

Vierailija
29.12.2013 |

Onko teille sattunut mitään noloja tekstarijuttuja? Näitä tyypillisiä, että olette lähettäneet jonkun typerän viestin väärään numeroon jne.  Tuli mieleen kun itse lähetin aamulla aika rivon viestin miesystävän luuriin ja kuulemma puhelin oli ollut miehen pojan kädessä juuri silloin, ja puhelin on sellainen jossa näkyy vähän tullutta viestiä vaikka sitä ei varsinaisesti avaisikaan. Poika siis varmaan nähnyt osan viestistä. No ei mikään paha, meni ihan oikeaan numeroon mutta vähän ehkä nolottaa. :)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rivon tekstarin lähettäminen on jo noloa ja tekstarimoka jo itsessään, huoh tätä myötähäpeää ...

Vierailija
2/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se noloa ole jos omalle miehelleen lähettää. Teillä varmaan ollaan kuivia eikä harrasteta mitään hassuttelua, mutta meillä harrastetaan, sori. ;)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 13:28"]

Rivon tekstarin lähettäminen on jo noloa ja tekstarimoka jo itsessään, huoh tätä myötähäpeää ...

[/quote]

myös ahdasmielisyys on noloa ;)

huoh tätä myötähäpeää...

Vierailija
4/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ton takia en sekaannu miehiin joilla on lapsia.

Vierailija
5/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tekstarimoka mutta olikohan whatsup keskusteluissa kun sekä äitini että kaverini kyselivät viikonloppukuulumisiani yhtä aikaa. Viikonloppuna olin siis ollut silloin tapailemani miehen luona ja kaveri kysyi miten oli tyypin kanssa mennyt. Kerroin sitten miten oltiin harrastettu seksiä ja jotain asentojakin listasin siihen ja näin pois päin ja sitten lähetin viestin ja vasta sen jälkeen huomasin, että olinkin kirjoittanut vastauksen väärään keskusteluun. :D

Vierailija
6/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kohta naurata ap:ta kun poliisi kolkuttelee ovea. Alaikäisen seksuaalinen häirintä.

Vierailija
7/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan perus, lähetin viestin vahingossa väärään numeroon. Oon harrastanut tätä iPhonella aika paljon, vaikka vastaanottajan nimi lukee ruudussa kissankokoisin kirjaimin aikaisemman keskustelun lisäksi, mutta en mä vaan opi. Kerran oli kuukautiset myöhässä, ja päätin tehdä raskaustestin. En kuitenkaan puhunut miesystävälle mitään asiasta, koska ajattelin, että kyseessä on kumminkin väärä hälytys. Testi oli kuin olikin negatiivinen, mistä sitten kovasti iloittiin mua tsempanneen kaverin kanssa. Illalla luin testin ohjeet uudestaan ja huomasin tehneeni sen väärin - en muista miten - ja laitoin siitä kaverille viestin, jonka lähetinkin miekkoselle. Ei siitä hirveästi sanomista tullut, koska olen aikaisemminkin tehnyt paniikissa negatiivisia testejä, mutta olisin hyvin voinut katsoa nenääni pitemmälle, mitä kirjoitan ja kelle :D

Vierailija
8/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoiteltiin 7 v pojan kanssa viestittelyä. Viesti jonka piti mennä pojan isälle menikin opettajalleen. Joku turha viesti eli ei hätää.

Vierailija
9/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kertonut tästä jo joskus ennenkin. Perusnokialaisen sanakirja teki tepposet, piti kirjoittaa nähdään, mutta tulikin naidaan. Onneksi meni sillä kertaa omalle miehelle, sittemmin olen oppinut tarkistamaan viestit ennen lähettämistä.

Vierailija
10/10 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 17:57"]

Eipä kohta naurata ap:ta kun poliisi kolkuttelee ovea. Alaikäisen seksuaalinen häirintä.

[/quote]

Miten niin?