Mainitkaa julkisuuden henkilöitä, jotka näyttävät tyypillisiltä suomalaisilta.
Minä aloitan
Miehet: Jari-Matti Latvala
Naiset: Iiris Suomela
Kommentit (85)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mika Häkkinen tulee ensimmäisenä mieleen, kun miettii stereotyyppisen suomalaismiehen kasvonpiirteitä.
Totta. Vähän epämääräisen muotoiset kasvot, kalpea mutta punakka iho, haalean väriset karvat ja siniset silmät.
Samaan kastiin menee Samuli Edelman.
Hope Ruonansuun. Ruodansuu?? Se se pyöreä RIP ”koomikko”
Antti Luusuaniemi.
Mieheni on hieman samanäköinen tyylikäs ja sporttinen suomalainen mies ja Etelä-Euroopassa matkatessa naiset flirttailee hänelle. Mieheni on myös sellainen jäyhä ja vaatimaton suomalainen mies ja menee ihan hämmennyksiin huomiosta. Erityisesti Ranskassa naiset ovat mua kohtaan aika yliolkaisia ja miehelle tulee huomiota ja hymyä. Ei haittaa, tiedän että on hyvä mies :)
Vierailija kirjoitti:
Kaarina Hazard
Johanna Vehkoo
Päivi Nerg
Maria Ohisalo
Myös Pekonen ja Kiuru ovat tyypillisiä suomityttöjä. Li Anderson tyypillinen suomenruotsalainen.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmeen pointtia taas tälläkin kyselyllä? Ihmeellistä ulkonäköön viittaavaa herjaamista aina tällä palstalla. Ketä kiinnostaa kuka näyttää tyypilliseltä suomalaiselta? Eikä vastaukseksi riitä että näköjään minuakin, koska ei kiinnosta. Tulin vaan sanomaan että miten huono aloitus taas kerran.
Kuinka niin herjaamista? Eikös se ole kehu, että on tyypillisen suomalaisen näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Pamela Anderson. Niin suominaisen näköinen kuin olla saattaa. Blondattu pellavapää. Pottunokka.
Toki kauneusleikkaukset muuttaneet häntä ei-niin-tavikseksi.
Mitä ihmettä? Etkö ole nähnyt kuvia teini-ikäisestä Pamelasta, joka kauneutensa takia pongatiin jalkapallomatsista Hollywoodiin? Ei kyllä istunut sen näköisiä tyttöjä minun luokassani!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä suomalaiset on kaikessa arkisuudessaan ihan viehättäviä ihmisiä. Harva näyttää ilkeältä tai kylmältä. Kuvitelkaa nyt esimerkiksi Jaajo, sympaattisen näköinen vaikka ei millään perinteisellä mittarilla komea.
Mun mielestä Suomi on täynnä persoonallisia tyypejä ja ulkonäköjä.
Miehenä vaikea tajuta, miksi Jaajo on ollut suomalaisten naisten himoama ja haluama suosikkimies kohta parikymmentä vuotta.
En minä häntä pidä minään himottuna miehenä. Toisaalta jos on hyvä suustaan ja kiva ja fiksu niin sillä saa kyllä ulkonäköpuutteita peitottua. En tosin ole kuunnellut Jaajon radiojuttujakaan. T. suomalainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Pamela Anderson. Niin suominaisen näköinen kuin olla saattaa. Blondattu pellavapää. Pottunokka.
Toki kauneusleikkaukset muuttaneet häntä ei-niin-tavikseksi.
Pamelahan on suomensukuinen, muistaakseni Hyytiäisten sukua. Hänhän oli jossain sukukokouksessakin täällä vuosia sitten. Siitä oli lehdissä juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä suomalaiset on kaikessa arkisuudessaan ihan viehättäviä ihmisiä. Harva näyttää ilkeältä tai kylmältä. Kuvitelkaa nyt esimerkiksi Jaajo, sympaattisen näköinen vaikka ei millään perinteisellä mittarilla komea.
Miehenä vaikea tajuta, miksi Jaajo on ollut suomalaisten naisten himoama ja haluama suosikkimies kohta parikymmentä vuotta.
En minä häntä pidä minään himottuna miehenä. Toisaalta jos on hyvä suustaan ja kiva ja fiksu niin sillä saa kyllä ulkonäköpuutteita peitottua. En tosin ole kuunnellut Jaajon radiojuttujakaan. T. suomalainen nainen
Ei Jaajo mikään naisten suosikki olekaan, mutta miehet tykkää sen jutuista. Parempina päivinään se saadaan ihan välttävän näköiseksi miljonäärissä.
Muakin vähän ärsyttää tää suomalaisten "olemme rumaa kansaa" -alemmuus. Toivon että pääsette joskus siihen vaiheeseen jossa monen näköiset ihmiset alkaa näyttää hyviltä eikä enää mittailla jokaista suhteessa kauneusihanteeseen.
Tuomas Rajala. Oli juuri Pippa Laukan laihdutusohjelmassa.
Jaakko Teppo
Matti Tuominen ("kauppaneuvos Paukku")
Risto Salmi ("perse-Arska")
Husu Hussein
Musta barbaari
Ali jahangiri
Ernest Lawson
Axl Smith
Onhan näitä
Vierailija kirjoitti:
Timo Soini
Soini on kyllä enemmän erittäin perusvenäläisen miehen näköinen.
Vanhan ajan kommunistit tyyliin Aarne Saarinen ja politrukit, siihen sijoittuu olemukseltaan.
Keskiverrot suomalaispiirteet ovat melko pehmeät ja sopivat paremmin naisille, miehistä tulee vähän lössönaamaisia. Siksi politiikasta riippumaton itseaiheutettu kalju on suosittu nuorten suomalaisten miesten keskuudessa, koska se tuo lisää miehekkyyttä pullaposkiin.
Esim kreikkalaisilla on taas päinvastoin, eli vahvat piirteet, jotka tekevät miehistä komeita, mutta naisista karunnäköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh, nyt vasta kuulen, että se tyyppi olisi suomalaisten naisten himoama!? Hyi olkoon, karsee tyyppi, ällöttävä naama, ällöttävä ääni, ällöttävä röhönauru, pskat jutut. Kiva tietysti että jotkut tykkää. Terv. nainen
Scarlett Johansson, Brad Pitt ja Leonardo di Caprio