Kielsimme teiniltä somen kokonaan!
Niin kauan kuin tyttö asuu kotona, hän ei jakele pillukuvia pojille snapchatissa ja seuraa tissityrkkyjä Instagramissa.
Kommentit (8)
Hienoa että on ihmisiä joilla on periaatteita.
Aiomme tehdä mieheni kanssa saman, sillä tähän on tultu. Ei ole muuta keinoa saada itkuinen ja välillä raivoava teini elämään takaisin.
Tämä! Olen ylpeä että Suomessa on ihmisiä jotka eivät vain katsele kun lapset tuhoutuvat.
Hyvä, kun tiedostat tämän. Jopa aikuisen on vaikeaa välillä käsitellä somea.
Mun äiti kielsi sen myös. No ei tapahtunut mitään vaan edelleen oon Instassa, tikotokissa ja snapissa. :D
Ihan hyvä vaihtoehto kaikelle somehömpötykselle. Seurasin vierestä tyttäreni somekäyttöä ja aika järjetöntä oli kaikki ulkonäköpaineet ja jatkuva tarve saada aina samat vaatteet kun muillakin luokan tytöillä insta kuvissa. Kännykän käyttö lisäänty niin että jouduttiin jopa ruokapöydässä puuttumaan asiaan. Tytöllä käytössä joku ”Ask me” sovellus? Jossa tuli asiattomia viestejä ja haukkumista muiden samanikäisten tyttöjen osalta. Pieni sometauko tohon kaikkeen teki ihan hyvää ja tytön mieli virkeni kun pääsi eroon kiusaajista somessa ja ei tarvinnut ajatella edes koko kännykkää.
Max/5