Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ihan umpikujassa elämäni suhteen

Vierailija
08.10.2020 |

Ikää liki 50v, työtön. En.tiedä mitä haluan tehdä, kun sitä aina kysytään. Uudelleen koulutus, mutta mihin? Mistä ihmeestä alan hakea apua? Mikään ei tunnu miltään.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa iässä olen ja mikään muu ei kiinnostaisi kuin eläke. En todellakaan aio opiskella tai kehittää vanhenevia aivojani tai ruumistani. Haluan vain nauttia ja yritän miettiä miten sen teen.

Vierailija
2/6 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala opiskella matematiikkaa. Aloita helpommista asioista ja sitten pikku hiljaa vaikeampiin aiheisiin esim. logaritmeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masennuslääkityskin on, että sitä puoltakin yritän hoitaa. Kokonaisvaltainen mielenkiinnon puute kaikkeen. ap

Vierailija
4/6 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala kerjääjäksi. Ei tarvitse kouluttautua :)

Vierailija
5/6 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ala opiskella matematiikkaa. Aloita helpommista asioista ja sitten pikku hiljaa vaikeampiin aiheisiin esim. logaritmeihin.

Ja sitten kun tarpeeksi opiskelee matematiikkaa tekee singulariteettitekoälyn joka syrjäyttää ihmiset töistä, ja kas, kaikki onkin työttömiä ja voivat vain nauttia elämästä kuin love islandilla ja silloin urheilu, ryyppääminen ja taiteet merkitsee.

Vierailija
6/6 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun tarpeeksi opiskelee matematiikkaa tekee singulariteettitekoälyn joka syrjäyttää ihmiset töistä, ja kas, kaikki onkin työttömiä ja voivat vain nauttia elämästä kuin love islandilla ja silloin urheilu, ryyppääminen ja taiteet merkitsee.

Olen vakavissani. Matikan oppiminen on kehittävää ja parhaimmillaan innostavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän