Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten hevimusikaali - millainen juttu?

Vierailija
28.12.2013 |

Onko jo käsitelty av:llä? Onko joku menossa, millainen juttu kyseessä? Saimme flyerin Seurasaaressa joulupolulla ja nyt mietin kannattaako investoida 2+2 hlöä esitykseen..

Ilmeisesti samaa heviporukkaa soittamassa kuin on ollut näissä hevi sauruksissa??

Mutta muuten melko tuntematonta maastoa. Meillä hevikeikoista muuten tykätty (tavastialla ja nuo saurusjutut). Ajattelin että av ei petä joten jään odottamaan tietoa asian suhteen! <3

Kommentit (108)

Vierailija
101/108 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.01.2014 klo 20:04"]

Aah vihdoin löysin jotain vastapainoksi kaikkeen tähän p*****n jotaolen viimepäivinä sietänyt....tiesin että av ei petä ja tietoa on jo täälläkin...täällä aivoeron keskellä on mahtavaa saada välillä jotain mietittävää....on suurllista että sanotaan että vanhemmat haluaa palkita lapsia asioilla kun ovat poissa....totta se on mä ainakin aion palkita niitä että jaksavat ja tulevat jaksamaan tätä kahden kodin väliä....ja haluan tietty tehdä myös jotain kivaa yhdessä....tulipa avaudutta tulin vain niin iloiseksi kun löysin jotain vaihtoehtoa uinnilleja sisäleikkipuistoille vaikka nekin tietty kivoja....t.äipp'ä nyt kai jo yh eteen

[/quote]

Oho. Täälläkin erottu. Mutta. En ollut ajatellut mitään tällaista. Itseasiassa moniin päiviin. Ollut vain ajattelematta. Koneelle jäänyt avattuja ketjuja. Joita en vielä lukenut. Mutta. Hmm. Ehkä saisi muuta ajateltavaa. Tai siis varmasti saisi. Itsensä vielä liikkeelle. Olisiko vielä joku kenen kanssa.

Vierailija
102/108 |
13.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.02.2014 klo 19:02"]

Olin merkannut kys. ketjun mutta vasta nyt pääsin ajan kanssa vastaamaan: juuri oli juttua HS kertoi nuoren naisen välttäneen konkurssin okei joutui luopumaan kivijalkamyymälästään mutta silti oli saanut sosiaalisen median avulla liki 25000e myyntiä kasaan kun oli avautunut että muuten menee firma nurin, no sitten se ei mennyt ystävät tuli jeesaamaan.

Olen pohtinut asiaa paljon kun luen täältä näitä ketjuja joissa puhutaan siitä että työttömien määrä vaan lisääntyy ja töitä ei ole kelleen: on pakko sanoa että jumankauta meidän pitäisi kaikkien tukea kotimaista työtä! Ostaa kotimaista käsityötä ja yrittää pitää yrityksiä pystyssä jos ei halua tavaraa ostaa niin palveluja sitten. Aina jäänyt kirjoittamatta tämä.

Ihan ehdottomasti tätä pitäisi olla lisää että yritetään vaikka ei olisi niin helppoa (tai mistäs minä tiedän tietolähde on av vaan:) mutta harvemmin löytyy ajatuksia sille mitä voitaisiin yhdessä tehdä asioiden auttamiseksi. En tiedä kuinka moni työllistyy esim. tällaisella toiminnalla mutta olen kohta rekrytoinut koko naapuruston katsomaan ihan vain siksi että juttu on käsittääkseni kotimainen.

Ihmisten pitäisi uskaltaa rohkeammin kokeilla siipiään omien yritystensä kanssa tms. kun/jos omat työt loppuu ja sen pitäisi olla Suomessa helpompaa ehdottomasti en ole mikään poliitikko joten en voi vaikuttaa siihen (juuri tällä hetkellä vaaleissa sitten tietysti vaihtelevalla menestyksellä) mutta tasan yritän vaikuttaa valinnoillani. Kun itse lähden takaisin työmaailmaan kotoa niin aion pitää paremmin mielessä ja tehdä osani jotta töitä olisi täällä jatkossakin.

Joskus se on kalliimpaa ym. mutta juttelin juuri naapurin kanssa joka yrittää pitää pystyssä kampaamoaan ja ihan ehdottomasti yritän myös tässä auttaa sen on varmasti pientä mutta jotain kuitenkin. Joten näillä puheilla täällä ja terkut naapurille t. "vehnäletti"

[/quote]

no joo tavallaan näinkin mutta toisaalta ketä kiinnostaa? saa olla aikamoinen ahdinko että ylitttää uutiskynnyksen eikä välttämättä sittenkään. eikös kys. tapauksessa tyypillä ollut laaja tuttavapiiri - ja saa ollakin jo saa parissa päivässä 25000euroa kasaan, jos siis samasta kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/108 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkäsin!

Ja näytti joku muukin tykänneen: http://paumaunparhaat.blogspot.fi/2014/02/iska-menettaa-muistinsa-lasten.html

Vierailija
104/108 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 19:55"]

Mä tykkäsin!

Ja näytti joku muukin tykänneen: http://paumaunparhaat.blogspot.fi/2014/02/iska-menettaa-muistinsa-lasten.html

[/quote]

Hei!Mä tunnen ton blogistin!Oho mitä sille kuuluu...

Vierailija
105/108 |
04.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah, bonjour, kyltyyriä Hellsingissä? En yskö etä yltää meidän rhaanskalaisthen tasholle muttha ehkä khäyn khatsomassa sitten.

Ps. Bebe on säilytyksessä ja miehen kahlitsen käsiraudoilla ettei shuomalainen nainen varashta keshken esityksen!

Vierailija
106/108 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä mennään katsomaan, varmaankin tuohon myöhäisempään. Av nostanut odotukset aika korkealle, kyllä täytyy myöntää, ilolla odotan..

Vierailija
107/108 |
08.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua miten noloa ja läpinäkyvää mainostusta järjestäjiltä täällä on ollut :D

Vierailija
108/108 |
18.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.02.2014 klo 22:55"]

Ohjaaja epäilyttää. Muuten tietty menisimme. Tää on muuten aika outo ketju.

[/quote]

Jaa. Mua ainakin vakuuttaa hahmot ja tekijät. Ja musa tietenkin! Mutta kukin tyylillään:)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan