Nainen, otatko kunnianosoituksena, jos mies kutsuu sinua nimellä "paisti"?
Kommentit (15)
Paisti ja kopukka on yleiset kutsumanimet niin vakituisille, kuin satunnaisille hoidoille.
Homojen sanastoa, sellaisten bb-mä-oon-nevöhööd-susta tyyppisten hintsupojujen slangia. Korville saisit että paukkuis.
En. Sanoisin noin typerälle ukolle suorat sanat.
perässä jukksevalle korttelissa, mies voi kysyä "missä pihvi"? -luuta, nahkaa, ja höyheniiä?
Miksi ottaisin? Ottaako mies kunnianosoituksena jos kutsun häntä mustamakkaraksi tai nuggetiksi?
Minun puolestani voisin olla ihan mielelläni paisti, semmoinen oikein mehevä ja maukas.
Varmaan taputtaisin miestä poskelle ja käskisin iltapalalle ja -pesulle.
Vain jos minulle tuon sanoo kulinaristi Hannibal Lecter. Ja sitten juoksenkin täysillä karkuun.
Se ei ole nimi vaan metafora. Paisti mielletään herkulliseksi, arvokkaaksi, meheväksi, (ruoka)halua herättäväksi, houkuttelevaksi ja useille aisteille (näkö, haju, maku) nautinnolliseksi sekä alkukantaista puoltamme puhuttelevaksi (syöminen).
Tulee mieleen uunissa paistuva verinen paisti. Enpä pitäisi kunnianosoituksena. Epäilisin miestä ihmissyöjäksi ja juoksisin lujaa....
Valelisin itseni sinapilla. Or not.
Hyi xD olisi kyllä alapää kuivaa paistia tuollaisen jälkeen. Onneksi mieheni ei tuota käyttäisikään eikä pahemmin muitakaan ällönimiä.
se on yhtä tyylikästä kategoriaa kun ilmaisisi haluavansa päästä selkään, ei jatkoon kumpikaan.
Kuka sanoo naista paistiksi?
Joku papualainen?