Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi argh, miehen pomo kutsui meidät heille uutta vuotta vastaanottamaan

Vierailija
27.12.2013 |

Mies kertoi, että pomonsa oli kutsunut hänet ja minut heille viettämään uutta vuotta. Muuten varmaan kauheen kiva, mutta ensinnäkin a) olen tavannut pomon vaimon vain kaksi kertaa aiemmin, enkä voi sanoa että juttu olisi erityisemmin luistanut, b) pomon vaimo on raskaana, joten tietenkään alkoholillakaan ei saa iltaa rennommaksi ja c) heillä on 4 lasta (jotka kotona) ja me taas olemme lapseton pari.

Ei siis tässä muuta, mutta todennäköisesti ilta sujuu siis niin, että miehellä on pomonsa kanssa tosi hauska ilta, saunovat yms. ja sitten minä istun vaivautuneena pomon vaimon kanssa, ja "ihastelemme" lapsia ja heidän juttujaan koko illan. (Ja siis selvyydeksi, en ole mikään lapsivihaaja, mutta en erityisesti viihdy lasten seurassa. Varsinkaan uudenvuodenaattona kun voisi kuvitella jotain muutakin hauskaa....)

Mies meni jo tavallaan lupaamaan, eikä mulla ole mielessä edes mitään hyvää tekosyytä jolla luistaisin. Ellen sitten tule kauhean kipeäksi, köh köh... Onko väärin, jos en mene? Menisittekö te minun sijassani?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene minnekään, mihin en halua tai mikä ei kiinnosta.

Vierailija
2/16 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin ja ihastelisin pomon kakaroita niin että veri korvista valuisi ja olisin äärettömän ihana, jos miehen urakehitys sitä vaatisi. Jos ylenemistä ei olisi tiedossa, en menisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo pomo miehelläs.

Vierailija
4/16 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:01"]Menisin ja ihastelisin pomon kakaroita niin että veri korvista valuisi ja olisin äärettömän ihana, jos miehen urakehitys sitä vaatisi. Jos ylenemistä ei olisi tiedossa, en menisi.

[/quote]

Sama. Just iskisi vatsatauti eikä sitä tietenkään halua tartuttaa kellekään.

Vierailija
5/16 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin. Olen elämässäni joutunut taipumaan moneen asiaan, joten yksi uusi vuosi ei paljoa merkitse. Ei se pomon vaimokaan varmaan innosta ole pinkeänä, kun joutuu kanssasi uuden vuoden pilaamaan. Mutta kestää ääliömiehensä takia

Vierailija
6/16 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle joku uusi vuosi tai juhannus ei merkkaa yhtään mitään, 1 ilta siinä kun mitä muu tahansa.

Itse olen huono kutsumaan ihmisiä kylään, joten olisin kiitollinen kutsusta ja menisin vaikka ei hirveesti kiinnostaiskaan.

Onko sinulla parempaakaan tarjolla ?

Vierailija
7/16 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle joku uusi vuosi tai juhannus ei merkkaa yhtään mitään, 1 ilta siinä kun mitä muu tahansa.

Itse olen huono kutsumaan ihmisiä kylään, joten olisin kiitollinen kutsusta ja menisin vaikka ei hirveesti kiinnostaiskaan.

Vierailija
8/16 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:01"]

Menisin ja ihastelisin pomon kakaroita niin että veri korvista valuisi ja olisin äärettömän ihana, jos miehen urakehitys sitä vaatisi. Jos ylenemistä ei olisi tiedossa, en menisi.

[/quote]

Niin joo.. tätä en tullutkaan ajatelleeksi! :D

ap

Vierailija
9/16 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. Ei tätä tapaa Suomeen!

Vierailija
10/16 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä nyt sinne menet.

Iso asia miehellesi ja hänen työlleen, yksi ilta sinulle. Sen istut vaikka pissat housussa jodlaajaa kuunnellen. Ota se elämyksenä, mielenkiintoinen kokemus, jota muistelet vielä pitkään :)

Vierailija
11/16 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:05"]

[/quote]

...no rehellisesti puhuen jopa yksinäinen ilta kotona kuulostais paremmalta vaihtoehdolta kuin vaivaantunut ilta vieraan ihmisen ja tämän kakaralauman kanssa... mutta täytyy nyt vielä vähän miettiä. Ehkä lähden, jos mies keksii jotain jolla hyvittelee minua tarpeeksi uhrauksestani :D

ap

Vierailija
12/16 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerää nyt hyvä nainen itsesi ja mene sinne. Ihan typerää veivata että menetkö vai etkö kun tuo toinen naishenkilö on lupautunut teitä kestitsemään. On oikeasti suuri loukkaus olla menemättä. Vain Suomessa voi olla näin moukkia.

Vierailija
13/16 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi jumalauta, kai nyt ite saa päättää, meneekö vai ei!!! Ite en menis. Jos urakehitys tästä kiinni, ni voi hyvää päivää...

Vierailija
14/16 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:12"]Kerää nyt hyvä nainen itsesi ja mene sinne. Ihan typerää veivata että menetkö vai etkö kun tuo toinen naishenkilö on lupautunut teitä kestitsemään. On oikeasti suuri loukkaus olla menemättä. Vain Suomessa voi olla näin moukkia.

[/quote] toisaalata pomon vaimo voisi olla helpottunut, kun ap ei menisi ihmettelemään KAKARAlaumaa. En usko, että ap on mikään viehättävä seuraihminen

Vierailija
15/16 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samantapaisessa tilanteessa. Pomon vaimo oli vaan hirveän antisosiaalinen hienostelija, ei halunut keskustella kanssani ollenkaan, vaikka kuinka yritin small talkia ja kaikkea muuta.  Toivotaan, että tämä tyyppi ei ole niin huonosti käyttäytyvä. 

Vierailija
16/16 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En menisi. En sotke yksityiselämääni omaankaan työhöni, miksi sitten miehen työhön? Tuo tuntuisi todella epämukavalta rajojen ylittämiseltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän