Olen tosi köyhä ja naapuri tekee minulle lihamakaroonilaatikkoa ja myy sitä 5 euroa annos minulle.. Tajusin vasta nyt että minähän saisin halvemmalla sitä itse tehtynä..
Yksi annos on 300g ja naapuri pyytää siitä 5 euroa. Olen lievästi yksinkertainen ja minuhan huijattu törkeästi!
Kommentit (20)
Kamala naapuri sulla. Sä saisit sillä 5e viikon makaronilaatikot.
Pitäähän toki myös ajatella, että sen tekemiseen menee aikaa, vaivaa ja sähköä. Et maksa pelkästään niistä aineksista vaan myös palvelusta.
Kauppa se on joka kannattaa
Hinta asetetaan siihen kipukohtaan jossa asiakas joko suuntaa kilpailijalle, tekee itse tai on ilman
Kauankohan tätä oikein jatkua ennen, kuin tajusit asian. Nimittäin oot heittänny ihan valtavat määrät rahaa menemään..
30 c makaronipussi ja jauhis jotain 3 e. ja tulee jumalattoman monta annosta. Kananmunat 8 kpl n euro ja maito sama.
Lidlistä saat valmiin lihamakaroonilaatikko-annoksen noin 1,50 eurolla.
Vierailija kirjoitti:
Pitäähän toki myös ajatella, että sen tekemiseen menee aikaa, vaivaa ja sähköä. Et maksa pelkästään niistä aineksista vaan myös palvelusta.
Totta sekin mutta jos naapuri tietää, että Ap on köyhä ja vähän yksinkertainen niin naapurin käytös on törkeetä. Naapuri olis voinut neuvoa Ap:lle makaronilaatikon teon.
Ei se ole tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Ei kellään köyhällä ole maksaa vitosta annoksesta ruokaa, minkä kaupasta saa lämmitystä vajaana alta kolmen euron. Hyvä vitsi.
Vierailija kirjoitti:
30 c makaronipussi ja jauhis jotain 3 e. ja tulee jumalattoman monta annosta. Kananmunat 8 kpl n euro ja maito sama.
...ja hiukan työaikaa. JA ammattitaitoa.
Yleensä noissa hommissa maksetaan ajasta ja kokemuksesta joten tuotteen hinta ei ole raaka-aineiden summa.
Vaan lopulta se mitä joku uuno suostuu maksamaan.
Minua yritti huijata yksi luikero hivuttautuen kylkeen erään urheilulajin parissa jossa pitää osata liikesarjoja paljon ja ilmaiseksi kuvitteli saavansa opetusta. No sitten tarvitsin yhden sähkövehkeen ja tyyppi hihkaisi hänellä on ylimääräinen ANNAN sen sulle.
No haettiin se sitten kotoaan ja kannettiin meille. Kun vempain oli kuosissa valmiina, tää tyyppi sanoi, mutta mä haluun tän sitten itselleni takas joskus- tai voithan sä OSTAA tietysti tän multa.
Siihen jäi ystävyys ja ei en enää palauttanut vempainta ikinä enkä maksanut penniäkään.
Huijareita on monenlaisia.
Ei se niin helppoa ole hyvän makaronilaatikon tekeminen äkkinäiselle.
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä saat valmiin lihamakaroonilaatikko-annoksen noin 1,50 eurolla.
Ja omin käsin tilauksesta tehty, kotiin toimitettu pitäisi saada samalla hinnalla?
Sympatiaako tulit täältä kerjäämään? Et tule saamaan kuin keppejä ja kiviä.
Minullekin tekee pizzakäsi pizzaa. Ja saisin itse tehtyä sen 1e / pizza. Törkeää !
Zinc
Eicu ..
Palvelu maksaa. Misään työmaaruokalassa et saa ateriaa vitosella.
Et oikein missään muuallakaan ..
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Minua yritti huijata yksi luikero hivuttautuen kylkeen erään urheilulajin parissa jossa pitää osata liikesarjoja paljon ja ilmaiseksi kuvitteli saavansa opetusta. No sitten tarvitsin yhden sähkövehkeen ja tyyppi hihkaisi hänellä on ylimääräinen ANNAN sen sulle.
No haettiin se sitten kotoaan ja kannettiin meille. Kun vempain oli kuosissa valmiina, tää tyyppi sanoi, mutta mä haluun tän sitten itselleni takas joskus- tai voithan sä OSTAA tietysti tän multa.
Siihen jäi ystävyys ja ei en enää palauttanut vempainta ikinä enkä maksanut penniäkään.
Huijareita on monenlaisia.
Kukahan tässä oikein on se idiootti?
En ihmettele, että olet köyhä.