Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hakisitteko eroa seuraavassa tilanteessa?

Vierailija
07.10.2020 |

Yli kaksi vuotta aviossa ja periaatteessa mitään vikaa välillämme ei ole (tunteet kohtaa, keskustelutaito toimii) mutta emme tienaa niin paljon kuin haluaisin. Olin kuvitellut että yhteiset varat olisivat hulppeammat parempaan elämään mutta mies hidastelee ostohalua. Meillä on velaton talo, jota pitäisi remontoida ja laittaa pinnasta paremmaksi, sisustaa muutama huone lisää. Haluaisin että koti olisi valmis eikä puoliksi koti, vaikka yleistilat ovat kunnossa. Molemmat teemme töitä eli suurempia rahaongelmia ei ole mutta mies on alkanut olemaan varovainen koronan vuoksi eikä ole kovinkaan innokas remontoimaan ja sisustamaan ja miehen mielestä olisi parempi etsiä uudempi yhteinen koti ja myydä nykyinen kunhan ajat ovat paremmat. Mies on todella varovainen ja harkitsevainen minkä toisaalta ymmärrän mutta en tykkää kun en saa sitä mitä haluan. Mies on luvannut viedä ulkomaanmatkalle, ostaa kallin merkkilaukun ja kaikkea kivaa mutta joudun vaan tyytymään nykyisiin ja odottamaan. Mies pitää sanansa mutta haluaisin laukun piakkoin. Voin sen itsekin ostaa mutta mies haluaa antaa sen lahjaksi. Olenko ihan typerä jos mietin eroa? Paraneeko tämä koskaan? Rakkautta meillä on ja välinen kunnioitus myös. Mies ei tiedä ajatuksistani enkä halua turhaan erota.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt ei ollut yhtään yritystä. 0/5.

Vierailija
2/15 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,5/5. 

Juoni oli hyvä laukkuun asti, mutta seuraavalla kerralla mieti kappalejakoa, jotta jaksaa lukea edes vähän alusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sofia etsii ny vain työpaikan ja ostaa laukkunsa ja maksaa matkansa itse.

Vierailija
4/15 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko merkkilaukun pliis haluan, pääsenkö ulkomaanmatkalle, minä haluan. Voi mikä pelle! Osta itse laukkusi.

Vierailija
5/15 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanko merkkilaukun pliis haluan, pääsenkö ulkomaanmatkalle, minä haluan. Voi mikä pelle! Osta itse laukkusi.

Teemme molemmat töitä. Mies suhtautuu asioihin rauhallisemmin ja pohtien raha-asioita, vaikka pitää lupauksensa. Mies sanoi, että matkalle ei kannata lähteä ennen kuin on turvallista matkustaa ja sen ymmärrän. Laukun suhteen mies on sanonut, että antaa sen lahjaksi sitten kun aika on sopiva koska nyt ei ole hyvä aika vaan on parempi säästää ja sijoittaa muuhun. Mies haluaa aina keskustella asiat läpi eikä tee ikinä turhia sijoituksia.

Vierailija
6/15 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kumpi tässä tienaa? Miehesi tienaa ja sinä yrität hyötyä siinä siivellä? Jos ei ole lapsia niin eikö sulla ole varaa laukkuun? ja kun ajatus menee pidemmälle ehkä on hyvä, ettei tule lapsia, koska laukku on noin tärkeä. Lapsista ei ehkä koskaan tule yhtä tärkeitä elämässä kuin siitä materiasta mistä haaveilet. Ja kun mun ajatus juoksee lisää, et ikinä tule olemaan tyytyväinen siihen mitä saat. Maailmassa ei ole niin paljon tavaraa, että tulisit onnelliseksi.

Täytä face ja insta niillä feikikuvilla kuin muutkin!

Vierailija
7/15 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kemikaaliali kirjoitti:

Siis kumpi tässä tienaa? Miehesi tienaa ja sinä yrität hyötyä siinä siivellä? Jos ei ole lapsia niin eikö sulla ole varaa laukkuun? ja kun ajatus menee pidemmälle ehkä on hyvä, ettei tule lapsia, koska laukku on noin tärkeä. Lapsista ei ehkä koskaan tule yhtä tärkeitä elämässä kuin siitä materiasta mistä haaveilet. Ja kun mun ajatus juoksee lisää, et ikinä tule olemaan tyytyväinen siihen mitä saat. Maailmassa ei ole niin paljon tavaraa, että tulisit onnelliseksi.

Täytä face ja insta niillä feikikuvilla kuin muutkin!

En ole somessa enkä esittele omistamiani tavaroita missään. Tienaamme molemmat, mutta mies enemmän, en ole matalapalkka-alalla enkä hyödy miehestä. Lapsista jätin mainitsematta, mutta niitä ei ole meille siunaantunut. Miehellä on tapana ilahduttaa ja hellitellä minua lahjoilla, mutta nyt mies haluaa käyttää rahat muuhun ja yllättää minut laukulla myöhemmin.

Vierailija
8/15 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisin sinusta. Vaikutat olevan gold digger.

Vierailija
9/15 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään vikaa, paitsi talousasiat hallitseva mies. Kyllä, jätä se sika!

Vierailija
10/15 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitset eroa koska ette tienaa tarpeeksi? Vai koska mies ei halua nyt just remontoida taloanne? On sulla syyt.

Vierailija
11/15 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eroaisin sinusta. Vaikutat olevan gold digger.

Lukutaito ja ymmärrys sinulla pahasti hukassa. En ole gold digger, koska nehän elävät miehen siivellä tekemättä töitä. MInä käyn töissä ja mies on luvannut ostaa lahjoja kunhan tilanne paranee.

Vierailija
12/15 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan inhota naisia, joiden elämän keskeisin asia on sisustaa kodistaan sisustuslehtien mukainen unelmakoti. He ovat yleensä tyytymättömiä ja itsekeskeisiä eivätkä itse panosta samalla lailla rahallisesti tai edes työpanoksellaan kodin remonttiin tai kunnostukseen. Lähinnä heidän aika ja energia menee sisustuskamaan ja huonekaluihin, tapettivalintoihin jne.

He kuvittelevat, että puolison tehtävä on tehdä heille unelmakoti mahdolliseksi mutta eivät ymmärrä, että siihen tarvitaan kaksi ihmistä. Tekemään pitkää päivää työssä ja toisen samanlaisen kotona. Sitten he katkeroituvat puolisoaan kohtaan.

Kyllä, minä todellakin inhoan tuollaisia naisia.

Vierailija
13/15 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. En jaksa provoa lukea, mutta kyllä.

Vierailija
14/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan inhota naisia, joiden elämän keskeisin asia on sisustaa kodistaan sisustuslehtien mukainen unelmakoti. He ovat yleensä tyytymättömiä ja itsekeskeisiä eivätkä itse panosta samalla lailla rahallisesti tai edes työpanoksellaan kodin remonttiin tai kunnostukseen. Lähinnä heidän aika ja energia menee sisustuskamaan ja huonekaluihin, tapettivalintoihin jne.

He kuvittelevat, että puolison tehtävä on tehdä heille unelmakoti mahdolliseksi mutta eivät ymmärrä, että siihen tarvitaan kaksi ihmistä. Tekemään pitkää päivää työssä ja toisen samanlaisen kotona. Sitten he katkeroituvat puolisoaan kohtaan.

Kyllä, minä todellakin inhoan tuollaisia naisia.

Minä inhoan todella kaltaisiasi ihmisiä, jotka olettavat ja luovat typeriä hölynpöly tarinoita päässään. En lue sisustuslehtiä ja koti on yhdessä sisustettu paria huonetta lukuunottamatta kun ovat tarkoitettu vieras- ja lastenhuoneiksi. Sitten jos ja kun tämä nykyinen koti sistustetaan ja remontoidaan loppuun miehen kanssa hankitaan ulkopuoliset tekemään työ. Uusi kotikin rakennetaan ulkopuolisilla, ei itse. Ja edelleen inhoan kaltaisiasi puuta heinää solvaajia.

Vierailija
15/15 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ero, ehdottomasti🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi