Äänestän mielummin Trumppia kuin kommunistia, oli monen äänestäjän kommentti -Zinc
Kommentit (73)
Olen jo itsekin ymmärtänyt olevani kommunisti kun en pidä Trumpia sopivaksi tehtäväänsä enkä kannata persuja Suomessa. Ihan muutamassa kuukaudessa asia on kääntynyt näin, n. 80% Suomen kansasta on kommunisteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zinc ei ole ketjun aihe pikku-kommarit. Vaan paha, paha, kommarointi !
Zinc
Paha päivä vai? Ota lisää halpaa viinaa!
Kommunismissa wiina on halpaa. Ainoa asia millä voi turruttaa kansalaiset ja niiden vihan.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko Yhdysvalloista kommunistinen maa, kun Obama oli presidenttinä?
Joidenkin Amerikkalaisten mielestä se sosialisoitu terveydenhoito on juuri sitä. Kaikki maksaa, vaikka olisit itse vetänyt crackia ja aiheuttanut ongelmasi aivan itse.
Zinc
Kaikki maksaa nytkin, Yhdysvaltojen terveydenhuoltojärjestelmä on nimittäin maailman kallein.
Zinc, kun katsot näitä ketjujasi niin oletko tosiaan niin heikkolahjainen että et tajua miten nolo olet? Koko elämäsi on säälittävää, yksinäistä ja tylsäntunkkaista huomionkerjäämistä. Sinä et ole kiinnostava eikä sinun tylsää olemustasi tule kukaan koskaan sietämään. Olet huonolla tavalla outo ja sinun kuvalinkeillesi käydään korkeintaan nauramassa ivallisesti jos saat ne edes pysymään näkyvillä, epäonnistuva surkimus kun olet.
Venäläinen zinkkiämpäri täällä taas kolistelee. No eihän siinä mitään, ehkä ainoa asia mikä siellä osataan valmistaa, ai niin suolakurkut myös.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo itsekin ymmärtänyt olevani kommunisti kun en pidä Trumpia sopivaksi tehtäväänsä enkä kannata persuja Suomessa. Ihan muutamassa kuukaudessa asia on kääntynyt näin, n. 80% Suomen kansasta on kommunisteja.
Kommareilla on kyllä tapana puhua 80%, vaikka kannatus olisikin vain 10%.
Zinc
Vaikutat siis kommarilta hyvin paljon ..
Zinccis ei saa naista. Siksi Zinccis nysvää tahmaista näppistään.
Vierailija kirjoitti:
Te kommarit ette vieläkään ole oppineet lukemaan ketjun aihetta.
Zinc
Vierailija kirjoitti:
Venäläinen zinkkiämpäri täällä taas kolistelee. No eihän siinä mitään, ehkä ainoa asia mikä siellä osataan valmistaa, ai niin suolakurkut myös.
Sinä se aina mietit muotoja joita voisit työntää milloin mihinkin ruumiinaukkoosi. Olet vanha eläimiinastuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuliko Yhdysvalloista kommunistinen maa, kun Obama oli presidenttinä?
Joidenkin Amerikkalaisten mielestä se sosialisoitu terveydenhoito on juuri sitä. Kaikki maksaa, vaikka olisit itse vetänyt crackia ja aiheuttanut ongelmasi aivan itse.
Zinc
Kaikki maksaa nytkin, Yhdysvaltojen terveydenhuoltojärjestelmä on nimittäin maailman kallein.
Varmaan riippuu millä mittarilla tarkastellaan.
Mutta jos laittaa sairaalapäivän hinnaksi omasta päästä 100 000. Niin kallista on.
Zinc
Se tuppaa olemaan niin, että kun vakuutusyhtiö maksaa, niin hinnat kummasti nousee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Te kommarit ette vieläkään ole oppineet lukemaan ketjun aihetta.
Zinc
Sekainen aloituksesi ei sisällä mitään aihetta. Olet huonoin palstapelle koskaan.
Tämä ei ole kyllä alkuperäinen Zinc. Kirjoitustavasta tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Millään puolueella ei ole 80% kannatusta ;)
Vain vassarin päiväunissa se on persut vastaan kaikki muut.
Vassari näkee unia, missä 80% koulun pihalla hyökkää perzujen kimppuun
Zinc
Ap näkee kommunisteja joka paikassa ja on hoidon tarpeessa. Sivistystä tai järkeä hänelle ei koskaan tule, mutta joku lääkitys voisi auttaa pahimpaan.
Ime sinä zinc naapurin hapanta tattia vanha eläimiinsekaantuja!
Onks siä ehrolla joku kommarikin? Minä kun oon kuullu vaan demokraateista ja niistä toisista umpihulluista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millään puolueella ei ole 80% kannatusta ;)
Vain vassarin päiväunissa se on persut vastaan kaikki muut.
Vassari näkee unia, missä 80% koulun pihalla hyökkää perzujen kimppuun
Zinc
Persut hyökkää odininvasaralla kansanedustajien kimppuun, niin se meni oikeasti.
Luin asiasta: Trumpia äänestetään koska vihataan demokraatteja, ei siksi että Trumpista pidettäisiin. Zinccis oikeassa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Oi kun piccu sosialistit kiihtyivät ;)
Zinc
Minä näin haastattelun, oi kyllä ;)
Zinc on hiekkalaatikolla yksin huutamassa.
Paha päivä vai? Ota lisää halpaa viinaa!