Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Omaatteko, varsinkin kännissä rasittavia kavereita?

Vierailija
07.10.2020 |

Mikä siinä on, että alkoholi vie niin monilta täysin järjen käytön? Minulla on esimerkiksi kavereita, jotka saattavat kännipäissään soitella puhelimella ja eivät lopulta millään meinaa lopettaa puhelua, vaikka sanon, että pitää valmistautua huomiseen työaamuun. Sitten kun lopettavat, niin saattavat vartin päästä soittaa uudestaan vielä jostain täysin turhasta asiasta. Parhaimmillaan vielä yönkin aikana on saattanut tulla puheluita. Nämä tyypit ovat kuitenkin selvinpäin ihan suht normaaleja ihmisiä.
Vaikka minä olisin kuinka kaatokännissä, niin tajuan aina, että muille ihmisille ei pidä soitella miten sattuu. Mitenkähän tämä minulta on onnistunut koko ikäni, mutta joiltakin se ei onnistu koskaan.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kavereistani on rasittava jo selvin päin.

Vierailija
2/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan kyllä valitettavasti itsekin tuon ihmistyypin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännisäkin kuuluu osata käyttäytyä. Jos on juonut itselleen liikaa, paikka ei ole baarissa örveltämässä vaan kotona sammuneena sängyllä tai sohvalla. Ihmiset eivät tunne rajojaan, se on se ongelman ydin.

Vierailija
4/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse se.

Vierailija
5/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta onko tuota omaamista pakko tunkea joka asiaan. Joo, turhaa valitan, tiedän.

Miksi et voinut kysyä esimerkiksi: Onko teillä kavereita, jotka varsinkin kännissä ovat rasittavia?

Vierailija
6/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännisäkin kuuluu osata käyttäytyä. Jos on juonut itselleen liikaa, paikka ei ole baarissa örveltämässä vaan kotona sammuneena sängyllä tai sohvalla. Ihmiset eivät tunne rajojaan, se on se ongelman ydin.

Tunnetteko sen ihmistyypin, joka nipottaa eikä salli kenellekään mokailua? Katselee nenänvarttaan pitkin aina tilaisuuden tullen eikä koskaan unohda toisten töpeksintöjä. Itse ei osaa rentoutua milloinkaan, edes kännissä ei unohda olla tuomitseva.

Vierailija
7/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sitä nyt selvinpäin soittelee? Kännissä voi joskus olla asiaa muttei muuten.

Vierailija
8/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetteko sen ihmistyypin, joka nipottaa eikä salli kenellekään mokailua? Katselee nenänvarttaan pitkin aina tilaisuuden tullen eikä koskaan unohda toisten töpeksintöjä. Itse ei osaa rentoutua milloinkaan, edes kännissä ei unohda olla tuomitseva.

Etköhän ole sitten eri mieltä kun juuri sinun päälle oksentaa joku moku-mikko baarissa, aikuisen miehen jonka luulisi osaavan tarkkailla päihtymisastettaan ja tilaavan taksin ennen kuin homma lähtee lapasesta. Örveltäminen ja oksentaminen baareissa on teini-ikäisten hommaa.

Vierailija
9/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisoni on tuollainen jolta lähtee täysin järki kun on tarpeeksi juonut. On rasittavaa, onneksi ei juo kuin ihan harvoin nykyään. Tietää itsekin että juomien lähtee usein käsistä.

Uskon että tuohon on geneettinen taipumus, jotkut ihmiset on sellaisia että pystyvät juomaan niin kauan kuin juotavaa on, vaikka seuraavaan päivään. Useimmille se raja tulee aika nopeasti vastaan, alkaa oksettaa ja väsyttää jossain vaiheessa. Puolisollani tuota rajaa ei tule, ja sitten loppuillasta on ihan sekaisin eikä seuraavana päivänä muista mitään.

Vierailija
10/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei kännikavereissa ole muuta ongelmaa kuin yölliset puhelinsoitot, niin puhelimen voi toki laittaa äänettömälle. Ja jos on sattunut vastaamaan niin puhelun voi lopettaa painamalla punaista luuria tai mikä symboli nyt sattuu kapulassa olemaan.

Tein tätä jo lankapuhelimen aikoina viikonloppuisin, kun oli pari tällaista kaveria, johto irti seinästä pe-la ja la-su -öiksi. Muuten olivat mukavia tyyppejä mutta jostain syystä humalatila aiheutti akuutin puheripulin.

Vierailija
11/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttava naimisissa oleva mies , kerskuu miespuolisille , että on ollut inttiimisti , ihan kaikkien naisten kanssa.Veljensä vaimon , vaimonsa siskon , anopin , poikiensa , vaimojen kanssa ja niin edelleen. Nämä kerskumiset tapahtuu asianosaislita salaa. Miehen vaimo puolustelee miestään , kun se Repehän , nyt on vaan tollanen kännissä. Sattuneista syistä ovatkin ex - tuttavia.

Vierailija
12/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se vähän noloa jos selvinpäin ei uskalla katsoa edes silmiin mutta kännissä soitellaan seksipuheluita ja avaudutaan muutenkin turhan paljon. Mitenhän siihen pitäisi suhtautua? Jotenkin kauhean suomalaista.

Vierailija
13/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänitä ap öiksi sellainen seksiaktiääni vastaaja viesti puhelimellesi, aamulla voit sit naureskella ja katsoa kuinka pitkään joku jonne on sitä kuunnellut ja sen perusteella arvioida mitä kyseiset tyypit sulta haluaa.

Vierailija
14/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, mutta onko tuota omaamista pakko tunkea joka asiaan. Joo, turhaa valitan, tiedän.

Miksi et voinut kysyä esimerkiksi: Onko teillä kavereita, jotka varsinkin kännissä ovat rasittavia?

Näin on, ja miksikähän jotkut käyttää norsusta termiä elefantti.

Vierailija
15/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavissani on yksi korkealle koulutettu akateeminen nainen, joka juo tosi paljon ja muuttuu ihan toiseksi kuin selvänä ollessaan,  Olen erehtynyt jonkun kerran kutsumaan häntä mökille viikonlopuksi ja eniten tuskaa tuottaa hänen känniset juttunsa. Hän kun kuulema joutuu juomaan neroutensa vuoksi ja laskeutuu muiden tasolla vain humalassa. Sitten hän ottaa läppärinsä ja suoltaa sillä viestejä ihan kenelle tahansa. Joka ei tajua hänen kirjoittavan viestejään kännissä on nostattanut melkoista meteliä etenkin työasioita koskien. Nainen on siis polttanut tosi monet sillat takanaan ja riitauttanut jopa ihmiset keskenään känniviesteillään.

Minulle hän suuttui jostakin todella pienestä asiasta, en edes muista mistä, mutta sillä seurauksella, että hän kännissä uhkasi viedä asian oikeuteen ja perusteli sen ammattinsa suomalla taidolla tosi hienosti. Lopetin lukemasta viestejä 5, viestin kohdalla ja kun se oli kirjoitettu kello kaksi aamuyöllä.

Hän on myös kännissä pilannut erään tuttavamme elämän sotkeutumalla ns ammattillisessa mielessä, täyskännissä, tuttumme avioeroon ja vääntämällä tittelinsä turvin todistusaineistoa (keksittyä) vastapuolelle. Meni ihan pokkana todistamaan valheensa todeksi. Ei mitään järkeä.

Suomi on siitä hassu maa, että tittelin turvin saa kännätä ihan mitä lystää ja ihmiset kunnioittaa.

Vierailija
16/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen monta tällaista, mutta en mene juomaan heidän kanssaan enää.

Vierailija
17/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolisoni on tuollainen jolta lähtee täysin järki kun on tarpeeksi juonut. On rasittavaa, onneksi ei juo kuin ihan harvoin nykyään. Tietää itsekin että juomien lähtee usein käsistä.

Uskon että tuohon on geneettinen taipumus, jotkut ihmiset on sellaisia että pystyvät juomaan niin kauan kuin juotavaa on, vaikka seuraavaan päivään. Useimmille se raja tulee aika nopeasti vastaan, alkaa oksettaa ja väsyttää jossain vaiheessa. Puolisollani tuota rajaa ei tule, ja sitten loppuillasta on ihan sekaisin eikä seuraavana päivänä muista mitään.

Itse olen juurikin miehesi kaltainen,tosin nainen ja vieläpä pienikokoinen mutta siitä huolimatta pystyn juomaan ja juomaan,en valitettavasti sammu(en ole koskaan sammunut fyysisesti)vain äly lakkaa toimimasta jossain vaiheessa ja saatan örveltää menemään tunteja jopa päiviä..minulle iskee myös uskomaton vimma juoda kun olen ylittänyt 3 juoman maagisen rajan,sen jälkeen en pysty lopettamaan..siksi olenkin tehnyt päätöksen etten juo ollenkaan,en yksinkertaisesti uskalla..olen herännyt putkasta,sairaalasta ja milloin mistäkin ilman muistikuvia..todella ahdistavaa..

Vierailija
18/18 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen juurikin miehesi kaltainen,tosin nainen ja vieläpä pienikokoinen mutta siitä huolimatta pystyn juomaan ja juomaan,en valitettavasti sammu(en ole koskaan sammunut fyysisesti)vain äly lakkaa toimimasta jossain vaiheessa ja saatan örveltää menemään tunteja jopa päiviä..minulle iskee myös uskomaton vimma juoda kun olen ylittänyt 3 juoman maagisen rajan,sen jälkeen en pysty lopettamaan..siksi olenkin tehnyt päätöksen etten juo ollenkaan,en yksinkertaisesti uskalla..olen herännyt putkasta,sairaalasta ja milloin mistäkin ilman muistikuvia..todella ahdistavaa..

Mullekin käy näin. Mun huumorintaju muuttuu myös ihan todella huonoksi humalassa. Jouduin sen takia kerran putkaan, toisen kerran mies viskasi minut seinään ja kolmannella kerralla sain epämääräisen jengin seuraamaan minua taksitolpalle. Miehenä olisin saanut turpaan varmaan jo aika monta kertaa. Enkä siis omasta mielestäni haasta riitaa tai halua aiheuttaa pahaa mieltä, minusta tulee ikäänkuin reaaliversio AV-palstan porvoo-provoilijoista. Se on omasta mielestäni ihan hulvatonta, mutta muiden mielestä ei niinkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yhdeksän