Miksi jouluna tulee ihan paskaa ohjelmaa?!
Uusintoja, iän vanhoja elokuvia, tyhjänpäiväisiä musiikkiohjelmia. Kerrankin kun olisi aikaa sohvalla maata vatsa täytenä, niin eihän tuolta töllöstä tule mitään.
Kommentit (28)
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 17:44"]
Tänään tulee ykköseltä kuninkaan puhe. Suosittelen lämpimästi jos joku ei ole sitä nähnyt
[/quote]
Yksi hyvä ohjelma koko jouluna. Ei hyvä.
Voi teitä. :D Minulla on boksissa monta ohjelmaa, jotka olen tallentanut, mutta en ole ehtinyt vielä katsomaan. Tosin meillä näkyy viitisenkymmentä kanavaakin, joten on niistä mistä ottaa. :D
Niin, siis minkä takia esim. Downton Abbeyn päätösjakso on päätetty näyttää vasta 7.1.? Ennen jouluna näytettiin juuri monta jaksoa kerrallaan jostain hyvistä sarjoista. Nyt tuli uusintana Armfelt ja kuningas, mutta eipä juuri muita tv-sarjoja, joita haluaisin katsoa.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 14:18"]
Ja entä sen jälkeen tuleva Tappajan näköinen mies?
[/quote]
Se on hyvä sarja, mutta valitettavasti uusinta. Itsekin luulin, että nyt alkaa joku uusi kausi, mutta ainakin mainos oli siitä, mikä näytettiin jo aiemminkin.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 19:01"]Kyllä Pulp Fiction päihittää kunkun puheen
[/quote]
Totta puhut, perun sanani. Tosin PF on tullut nähtyä sata kertaa.
Aina vielä nuo samat uusinnat. Yksin kotona 1,2,3 ja muut uusinnan uusinnat. Jos jenkkileffat maksaa liikaa ainahan voisi ostaa muiden maiden filmejä. Eikä ollut apua maksuttomista antenniverkon mainoksesta samaa sontaa sieltäkin.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:50"]
Niin, siis minkä takia esim. Downton Abbeyn päätösjakso on päätetty näyttää vasta 7.1.?
[/quote]
Se esitettiin Briteissä eilen eli 25.12, se pitää saada Suomeen ja kääntää.
Kyllä oli joulukonsertitkin pilattu oudoilla tekotaiteellisilla sovituksilla.
olen ihmetellyt ihan samaa, ennen on tullut esim hyviä minisarjoja yms. nyt tuli pelkkää uusintaa ja ainoina ensiesityksinä kuninkaan puhe ja prinsessa. Että kiitos vaan!!!
Ja teemalta on tullut aiempina vuosina "lahjapakettina" BBC:n Ylpeys ja ennakkoluulo minisarjana putkeen sekä myös Monty Pythonia. Järkytys oli suuri, kun näin ei tänä vuonna ollutkaan. Salaliittoa tässä alkaa tosiaan jo epäillä.
Oon ihan samaa mieltä. Meinasin kiivetä eilen seinille, kun ei tullu yhtään mitään järkevää katottavaa. Sen kerran kun oikeesti olis aikaa löysäillä ja tuijottaa sitä telkkua, niin jestas mitä skeidaa. Joo, leffoja tuli vaikka kuinka, mut hirveetä skeidaa tai sit sellaisia, jotka on nähty niin monta kertaa, että ei vaan viitsi katsoa enää. No, oli pakko sit hakee vuokraleffa.. :(
Onko se Prinsessa hyvä, se tulee tänään? Ajattelin katsoa. Ja entä sen jälkeen tuleva Tappajan näköinen mies? Mutta aika huonosti on kyllä tosiaan näytetty mitään...
Ilmeisesti kuitenkin joulupyhinä tulee niitä ohjelmia, joita paljon katsotaan. Onhan heillä toimivat keinot seurata katsojalukuja. Mutta kannattaa toki laittaa palautetta.
Mitä haluaisit katsoa? Jouluvampyyreitä, aattozombieita vai murhasarjoja?
Tänään tulee ykköseltä kuninkaan puhe. Suosittelen lämpimästi jos joku ei ole sitä nähnyt