Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ex mieheni yritti lihottaa minua

Vierailija
26.12.2013 |

ja nyt näyttää, että on onnistunut uuden naisensa kanssa tehtävässään. Nuori, ennen niin urheilullinen nainen on lihonut puolessa vuodessa kovin paljon ja vaatteet näyttävät liian pienilta. Miksi miehet haluavat lihoittaa naisensa? Mustasukkasuudesta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi näin kanssa. Joskin mitä enemmän sala kermaa ja juustoja laihdutuskuurini aikana laitettiin, sitä enemmän juoksin. Tästä syntyi viha exääni kohtaan kuin myös omaa vartaloa. Mikään ei ollut hyvä.

Vierailija
2/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääh!? En ole kuullut tuosta ilmiöstä aiemmin Suomessa. Vaikka olen itse mustasukkanen munapää suhteessa ollessani, niin silti toivon, että partneri voi mahdollisimman hyvin ja näyttää mahdollisimman hyvältä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tääh!? En ole kuullut tuosta ilmiöstä aiemmin Suomessa. Vaikka olen itse mustasukkanen munapää suhteessa ollessani, niin silti toivon, että partneri voi mahdollisimman hyvin ja näyttää mahdollisimman hyvältä.

Vierailija
4/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL

Jos joku tykkää hiukan pehmeämmästä?

Vierailija
5/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aihelkutti, mäkin olisin niin siro ja pieni jos ei ukko tuputtais koko aika konvehteja ja torttuja :D

Vierailija
6/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti (135 kg) yritti samaa koko lapsuuteni. Ymmärsin pitää puoleni enkä lihonut. 

Vierailija
7/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:37"]ja nyt näyttää, että on onnistunut uuden naisensa kanssa tehtävässään. Nuori, ennen niin urheilullinen nainen on lihonut puolessa vuodessa kovin paljon ja vaatteet näyttävät liian pienilta. Miksi miehet haluavat lihoittaa naisensa? Mustasukkasuudesta?

[/quote]

Joillain on fetissi lihottamiseen. Toiset pitävät isoista naisista. Miten ihmeessä mustasukkaisuus liittyy asiaan? Sporttinen nainen on ruma, minusta.

Vierailija
8/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos pitää isoista naisista, miksi ei ala seurustelemaan sellaisen kanssa? vaan hoikan?

Vierailija
9/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etköhän sinä ja hänen uusi nainen ole itse tunkeneet itseenne kaiken sen, mitä olette halunneet?

Vierailija
10/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut miehet voi olla niin epävarmoja ja mustasukkaisia, että lihottavat naisensa "ettei kukaan muu katsoisi häntä". Samasta syystä mies voi myös sabotoida naisensa laihdutusyritykset.

Vierailija
11/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:47"]mutta jos pitää isoista naisista, miksi ei ala seurustelemaan sellaisen kanssa? vaan hoikan?

[/quote]

Ehkä kyse on tosiaankin lihottamisfetissistä. Englanniksi käytetään nimeä feederism. En tiedä, onko sille suomalaista nimeä.

Mutta jokainen on vastuussa omasta vartalostaan. Minusta on melko hölmöä syyttää miestä, jos itse on kuitenkin antanut itsensä lihoa.

Vierailija
12/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lihottanut haha, eiköhä se nainen ihan ite ole mässännyt ja istunut persiillään.

Jotkuthan lihoaa muutenkin parisuhteessa ollessaan

Vierailija
13/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 12:26"]

Jotkut miehet voi olla niin epävarmoja ja mustasukkaisia, että lihottavat naisensa "ettei kukaan muu katsoisi häntä". Samasta syystä mies voi myös sabotoida naisensa laihdutusyritykset.

[/quote]

exäni oli tällainen, kuvioon kuului lisäksi se, että olisi halunnut lapsen todella nopeasti.

Sama kuvio toistuu hänellä kerta toisensa jälkeen, aina uuden naisen kanssa.

Kyseisellä miehellä ei ole mitään fetissiä vaan kyse on puhtaasti siitä, että mies haluaa varmistaa, ettei nainen lähtisi niin helposti.

Vierailija
14/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun entinen mies ainakin yritti tätä. Ja syynä ei ollut lihavuuden ihannointi, vaan sairaalloinen mustasukkaisuus. Vaimo ei saa näyttää hyvältä, kelpaa vielä jollekin muulle. Kampaamoreissut, uudet vaatteet ja ulkonäöstä huolehtiminen kaikin puolin olivat exälleni riidan aihe. Jos lähdin töihin ja laitoin ripsiväriä, oli sota valmis. Eli kyllä noita on. Onneksi on kohdallani entinen.

Vierailija
15/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkaisuus, halu kontrolloida ja alistaa naista. Voi myös olla fetissi, niin kuin joku jo sanoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän