Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ripsienpidennykset ihan out!

Vierailija
25.12.2013 |

Kauheen näköset kaikenmaailman Maija Meikäläisillä, menee "paakkuihin", syö omia ripsiä ja viime aikoina on puhuttu niiden myrkyllisyydestä. En ikinä ikinä laittais vaikka joku maksais mulle! Onneks on luonnostaan pitkät ripset niin ei tarvi edes harkita.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä ollu jo pidemmän aikaa samaa mieltä. En tykkää, mutta kukin tyylillään..

Vierailija
2/31 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan kaikkea tätä, mutta ainakin kauhean luonnottomat. Naurattaa niin nuo Hollywoodin ym. täydelliset naiset. Sitten kun nämä suomalaiset pirkot matkii perässä, niin ei voi kuin korskua, kuin hevonen. :D :D :D

Kiin.välittäjä Sari, ehheheeee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tota tarkotin ku Maija ja Pirkko menee ripsienlaittoon ja aah sit ollaan niin hyvän näkösiä, niin hyvän näkösiä..

T.ap

Vierailija
4/31 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta, sille joka ne ripset laittaa, ne ovat ilon aihe joka kerta kun he katsovat peilin. Minä tunnen paljon nuoria naisia, jotka minun silmissäni ovat tosi kauniita ja viehättäviä. Paitsi että siinä yläluomella on sellainen suttuinen oravanhäntä, ettei silmiä edes näe kunnolla sen alta. Se on jotenkin tosi häiritsevää ja saa katseen näyttämään raskaalta ja tunkkaiselta. I

Vierailija
5/31 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ole pois muodista, kysy vaikka Tuksulta.

Vierailija
6/31 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sellaista, jolla on luonnostaan pitkät ripset, harmittaa, kun joka Maija ja Pirkko saa nyt samanlaiset tekosellaiset. Sama juttu pitkät hiukset. Nyt luulee kaikilla olevan pidennykset.

Vierailija
7/31 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 23:22"]

Tottakai sellaista, jolla on luonnostaan pitkät ripset, harmittaa, kun joka Maija ja Pirkko saa nyt samanlaiset tekosellaiset. Sama juttu pitkät hiukset. Nyt luulee kaikilla olevan pidennykset.

[/quote]

Hyvin sanottu. Mä olen kauniimpi pitkillä hiuksilla ja pitkillä ripsillä, mutta valitettavasti en omaa sellaisia luonnostaan. Iho, kroppa yms on luonnostaan kauniit mutta nyt saan rahalla myös hiukset ja ripset.

Vierailija
8/31 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisko niitä ripsiä laittaa luonnollisemman näköiseksi? Ja ei muuten haittaa, mun puolesta kaikilla vois olla pitkät mitkä ikinä haluaa.. ;)

Jos vierekkäin on luomu ja feikki, feikki nyt vaan näyttää feikiltä. Sori..

Eikö pelota niiden myrkyllisyys? Lähinnä niiden liimojen? Entä omien ripsien harveneminen?

Ap

Vierailija
9/31 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaaah, tuo iki-ihana jokapaikan Cateuscortti, aina se saapuu ajallaan! ;D :D :D

Mulla on maailman pienin pillu, milläs te feikit sellaisen teippaatte ja liimailette?

Vierailija
10/31 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://is13.snstatic.fi/img/658/1288564283882.jpg itselläni on aikalailla tämännäköiset silmissä. Olen sitten kai out ja feikki :) Mutta kyllä nämä helpottavat omaa elämääni. Olen vain niin aamu-uninen ja meikkaustaidoton. Huono yhdistelmä kun työni vaatii siistiä ja liki laittautunutta ulkoasua, sekä heräämistä klo 7. Mitään höyheniä tai timantteja en ottaisi näihin kiinni, taikka laitattaisi missään thaikkupaikassa jossa tekijä on oppinut siskon kummin naapurin sedältä Bangokissa.

Vierailija
11/31 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro.11. Nuo näyttää aivan kivalta! Ei ole liian kökklmäiset. Vai jääkö sulla ne klöntteihin? Kuvasta ei kunnolla näe, mutta jos on liian tuuheat, on raskaan näköiset. Eikö siltikään pelota myrkyt ja lisäaineet niissä? Hitto kun en muista mikä se lehtijuttu oli jossa haastateltiin jotain alan ammattilaista ja sanoi ettei nyt markkinoilla olevat liimat ole missään nimessä turvallisia ja niitä ei ole testattu tarpeeksi. Ei ole tiedossa mitä ne pitkällä aikavälillä saa aikaan..

Ap

Vierailija
12/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Vierailija
13/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Totta.Mulla on ripset joihin ei edes ripsiväriä tarvitse(tummat,pitkät ja tuuheat)ja siinä vaiheessa kun niitä tekoripsiä on alettu ottamaan urakalla,tavalliset kauniit ripset näyttää "vaatimattomammilta." Valitettavasti monet naiset ei ymmärrä että vähemmän on enemmän niin ripsissä kuin hiuksissakin.Silloin ne ripset/tekotukka on edukseen kun ne näyttävät aidoilta ja luonnollisilta!Mutta feikki on aina feikkiä ja ei niistä vaan sellaisia kiksejä saa kuin jos olisi ihka omat superkutrit tai räpsyripset. 

Vierailija
14/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nämä minun mene paakkuun, jos menisi niin vaihtaisin hoitolaa! Ja on kyllä tylsää, kun ei voi olla varma näiden liimojen vaarallisuudesta. Ajattelen että otan riskiä sitten tässä, kun hiuksiani en värjää tai valkaise ja saa niiden myrkkyjä. Olisin tyytyväinen jostulisi sellainen ekohoitola, kuten hiusväreissäkin on nyt näitä luonnonmukaisempia ja einiinmyrkillisiä- värejä.

-11

Vierailija
15/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä niin horahtavat, että eipä muuta...

Vierailija
16/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sanovat että laittavat ripsenpidennykset helpottaakseen elämäänsä. En voi kun nauraa, muutamalla irtokarvalla helpompi elämä, huhhei.  :)

Vierailija
17/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

toi on niin totta! mulla on omat pitkät kynnet, ripset ja hiukset (ja ihokarvat myös...). Ja nyt kaikilla muillakin on ja kysellään että missä otit, kuka teki ja kuinka usein huollat. Pidentäkää säärikarvannekin niin ollaan tasoissa!!!!!!

Vierailija
18/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:20"]

[/quote]

toi on niin totta! mulla on omat pitkät kynnet, ripset ja hiukset (ja ihokarvat myös...). Ja nyt kaikilla muillakin on ja kysellään että missä otit, kuka teki ja kuinka usein huollat. Pidentäkää säärikarvannekin niin ollaan tasoissa!!!!!!

[/quote]

Mä taas olen huomannut varsinkin somessa vähän vastakkaisen ilmiön. Selvästi hommattu feikkitukka ja ripset, ja kun muut kommentoivat että tommoset sitten hommasit, niin kirkkain silmin väitetään: joo mun omat on! Niin vissiin.. yhessä yössä varmaan kasvo :D 

Vierailija
19/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon vaan ettei näillä lisäripsien laittajilla ole esim. 10 vuoden päästä edessä aika kun ei ole ripsen ripseä omia jäljellä..

Ap

Vierailija
20/31 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:40"]

Toivon vaan ettei näillä lisäripsien laittajilla ole esim. 10 vuoden päästä edessä aika kun ei ole ripsen ripseä omia jäljellä..

Ap

[/quote]

Juupa juu ja hiusten värjääjillä tippunut hiukset päästä väriaineissa olevien "myrkkyjen" vuoksi ;)