Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanha ystävä

Vierailija
25.12.2013 |

Joskus yhteydenpito katkesi erääseen ystävään niin mitenhän onko mitenkään mahdollista selvittää hänestä mitään?? Kun olen unohtanut sukunimenkin :/ tiedän vain etunimen ja hänen työpaikkojaan ja ellen väärinmuista niin opiskelupaikan....

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävitkö aikoinaan kotonaan, muistatko talon, asunnon? Yleensä selviää edelliset asukkaat. Itse löysin vanhan ystävän kun soitin äidilleen: ystävän sukunimi oli muuttunut mutta muistin tyttönimen.Entä kävittekö samaa koulua? Oliko ketään yhteistä kaveria jonka kautta voisit saada tietoja?

Vierailija
2/6 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käynyt kun ystävyys jäi lyhyeksi, sitten hajotin puhelimeni enkä muistanut ulkoakaan hänen numeroaan vaikka yritin kuinka. Siksi onkin vaikeaa kun muistan vain kaupungin ja pari työpaikkaa. Näimme pariin kertaan ja sen jälkeen yhteyttä pidimme puhelimella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele niistä työpaikoista tai googlaa jos ovat sellaisia, jotka saattavat listata työntekijät netissä.

Vierailija
4/6 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen etsinyt netistä Googlesta ja Facebookista mutta ei mitään apua, tuskin mikään firma antaa tietoja edellisistä työntekijöistä ettei mitkää häiriköt kysele niitä.

Vierailija
5/6 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulle ei anneta tietoja, niin ehkä voit jättää viestin jonkun firman kautta. Pyytää että siellä vaikka entiset työkaverit välittävät sen eteenpäin ja vanha ystävä voi ottaa sitten yhteyttä sinuun.

Vierailija
6/6 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan sitä kokeilla tietysti. Tästä jo 8 vuotta joten toivottavasti samoja ihmisiä töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän