Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salasuhteen lopettaminen, hjälp!

Vierailija
25.12.2013 |

Minulla on ollut salasuhde (ollaan varattuja molemmat) muutaman vuoden, alkuun lähinnä kirjoittelusuhde, mutta nyt ollaan nähtykin ehkä 8 kertaa parin vuoden aikana ja oltu sängyssäkin. Kirjoitellaan kerran pari viikossa. Minä haluaisin ehkä nähdä enemmänkin, mutta tapaamiset tapahtuu AINA miehen ehdoilla ja se on alkanut minua kyllästyttää.... Miten lopetan suhteen? Olen yrittänyt vain lopettaa ja unohtaa, mutta ei ole onnistunut. Kertokaa kokemuksianne.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta kaikki yhteydenpito häneen ja sano hänelle, ettet toivo häneltä yhteydenottoja. Poista hänen puhelinnumeronsa ja sähköpostinsa. Laita puhelimeen ja sähköpostiin estot. Tossa tilanteessa kun on sängyssäkin oltu, kaikkein paras on lopettaa kaikki reagointi häneen.

Vierailija
2/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan se paras tapa olisi, mutta entä jos vaan ei pysty? Tapaamisista saan paljon itsekin sellaista, mitä kotoa en saa....vaikka tiedän, että tämä on niiiin väärin. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei mies jätä perhettään?  Asutteko kaukana toisistanne? Ehkä tapahtuu siksi juuri miehen ehdoilla.

Vierailija
4/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole omaa suhdetta pystynyt lopettamaan. Kun on ihana ihminen jonka kanssa on ihanaa, se lopettaminen ei vaan tunnu oikealta.

Vierailija
5/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisiä nämä teidän salatakkaabonnie

Vierailija
6/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sellaista, mitä et saa kotoa?

Vierailija
7/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 17:56"]

Mä en ole omaa suhdetta pystynyt lopettamaan. Kun on ihana ihminen jonka kanssa on ihanaa, se lopettaminen ei vaan tunnu oikealta.

[/quote]

Puolison kusettaminenko sitten tuntuu oikealta?

Vierailija
8/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä juuri (ap) koen syyllisyyttä ja siksi en haluaisi jatkaa, mutta se mitä saan salasuhteesta, on vaikea selittää. On aivan ihana jakaa toisen kanssa kirjoittaen elämänsä ja kirjoitetaan ihan kaikesta maan ja taivaan välillä. Tapaamisissa kukaan koskaan ei ole huomioinut minua niin kuin tämä mies....Mies on perustanut perheensä (uusioperhe) meidän tutustumisen jälkeen, enkä missään tapauksessa haluaisi, että hän jättäisi perheensä ja minä omaani. Emme siis missään olosuhteissa odota suhteeltamme enempää, vaikka minä en ole tyytyväinen tähänkään, liian harvoin tavataan. Asutaan aika kaukana toisistamme, mutta ei se ole varsinainen este, ajan löytyminen on.

Vierailija
9/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että sä tarviit vaan ystävää. Sellaista, jonka kanssa voi kirjoitella ja vaan olla. Miten teillä on puolison kanssa ns. kaveriaikaa? Mitä jos alkaisit kirjoittelemaan hänen kanssaan? Tai olisitte kaksistaan ilman romanttisia ajatuksia?

Vierailija
10/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko miehellä ollut uusi perhe vasta vuoden? Minkä ikäinen tämä mies on? Oletteko puhuneet yhteisestä tulevaisuudesta?

Vierailija
11/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko viettäneet öitä paljon yhdessä? Itse huomasin salasuhteen aikana, että kun alettiin viettämään öitä yhdessä sängyssä, niin oli paljon vaikeampi lopettaa suhdetta.

Vierailija
12/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaikuttaa aika itsekkäältä paskalta.

Vierailija
13/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kirjoiteltu siis muutama (ehkä 4-5) vuotta, tavattu vasta kaksi vuotta, siihen asti kieltäydyin, mutta sitten en enää pystynyt. Minulla on ihana mies kotona, ollaan lähes 24/7 yhdessä ja puhutaan kaikesta ja ollaan toistemme parhaat kaverit, siksi olen jopa hämmästynyt, miksi teen tätä hänen selkänsä takana. Ollaan oltu öitä yhdessä muutama. Minä se itsekäs paska olen, jos mieskin! ap

Vierailija
14/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 18:22"]

Me ollaan kirjoiteltu siis muutama (ehkä 4-5) vuotta, tavattu vasta kaksi vuotta, siihen asti kieltäydyin, mutta sitten en enää pystynyt. Minulla on ihana mies kotona, ollaan lähes 24/7 yhdessä ja puhutaan kaikesta ja ollaan toistemme parhaat kaverit, siksi olen jopa hämmästynyt, miksi teen tätä hänen selkänsä takana. Ollaan oltu öitä yhdessä muutama. Minä se itsekäs paska olen, jos mieskin! ap

[/quote]

Onko ollut muuten seksiä kuin noina öinä? Autoseksiä?

Vierailija
15/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä jäät kiinni, sun miehes todennäköisesti jättää sut. Sitten sä jäät yksin.

Onko se sen arvoista?

Vierailija
16/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 18:25"] 

Onko se sen arvoista?

[/quote]

AP: on sen arvoista. Seksi on ollut tosi hyvää salasuhteessa.

Vierailija
17/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan tavattu muutenkin esim. kahvilla ja mökillä päiväseltään. Ei aina seksiä. En usko, että mies jättäisi minut,  ja tietty sen riskin olen mielessäni jo ajatellut, kun tähän juttuun olen lähtenyt.... ap

Vierailija
18/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijjaa.

Vierailija
19/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 18:29"]

Ollaan tavattu muutenkin esim. kahvilla ja mökillä päiväseltään. Ei aina seksiä. En usko, että mies jättäisi minut,  ja tietty sen riskin olen mielessäni jo ajatellut, kun tähän juttuun olen lähtenyt.... ap

[/quote]

Käytättekö kumia vai paljaalla? Itse salasuhteessa annoin miehelle paljaalla, oli kyllä paljon vaikeampi lopettaa salasuhdetta, niin hyvältä tuntui.. 

Vierailija
20/38 |
25.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miksi kirjoitit tänne, kun ei sinulla nyt minun käsitykseni mukaan mitään ongelmia ole, vaan kaikki on ihan hankkidoori. Salasuhde on aivan loistava eikä mieskään jätä vaikka tietäisi...

Ilmeisesti sinulla nyt vaan on itsetehostuksen tarve. Kaksi ihailevaa miestä nyt ei kerta kaikkiaan riitä, vaan tarvitset täältä lisää ihailua. Minulla on ehdotus: hanki vielä viisi-kuusi salasuhdetta lisää, niin menee vielä paremmin. :) :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän