Karkkila asuinalueena?
Olen harkinnut Karkkilaan muuttamista, ja olen käynyt katselemassa mukavia rivitaloasuntoja ja kaikki vaikuttaisi mukavalta. Olisikohan täällä paikalla joitain omakohtaisen kokemuksen omaavia, että millainen asuinpaikka Karkkila on. Olisin kiitollinen!
Kommentit (8)
Lapsia ei ole, mutta koiria on pari. Ajatuksena olisi käydä töissä Vantaalla, eli palveluja en niin edes tarvitsisi. Karkinkatu 3:ssa olen käynyt vapaita asuntoja katsomassa. Onko sinulle tuttua aluetta?
Karkinkatu on just yksi "pahimmista" ja levottomimmista alueista. Olematta rasistinen, niihin totean sinne kasaantuneen varsin monipuolisen kirjon kansalaisuuksia. Tietty, jos ei ole lapsia niin meneehän se. Mutta viihtyisä tuo paikka ei ole. Käyn itsekin Vantaalla töissä :) t2
Ite oon vaan vihdistä, mutta mitä Karkkilalaisia tunnen niin on tosi hyväntahtoinen yhteisö ja tällee. Tosi toimeliaita ja hyväntahtosia. Sekä pitää talkoista. Tosin se on myös täynnä idiootteja niinkuin kaikki paikat. Ja tosiaan hankintoja ei sieltä saa. Sitä saattaa ajatella muuttaessa, ettei se haittaa mut kyllä se oikeesti pidemmän päälle alkaa ärsyttää :)
Kiitos vastauksestasi. Osaisitko vielä sanoa onko tuolla karkinkadulla kuitenkaan mitään erityisesti häiriköiviä naapureita, Eli jos itsekseen asustelee, joutuuko häiriköinnin kohteeksi kuinka todennäköisesti? Siellä nimittäin on jatkuvasti vapaana asuntoja ja olen miettinyt, että onko siihen jokin erityinen syy.
ja näköjään en osaa enää edes kirjoittaakkaan... Vihdistä ja karkkilalaisia. huuups :D
kaikki muutta pois, koska paskat palvelut. Jos sä saat jonkun kuolemankrampin niin etpä kuule pääsekkään lehiterveydenhuoltoon. Sitten ajat krampeissasi tunnin Lohjalle tai maksat rutosti ambulanssista. Jos talo palaa niin se on tuurista kiinni onko paloautoja lähistöllä. Ja hulluja täynnä
[quote author="Vierailija" time="24.12.2013 klo 10:03"]
Kiitos vastauksestasi. Osaisitko vielä sanoa onko tuolla karkinkadulla kuitenkaan mitään erityisesti häiriköiviä naapureita, Eli jos itsekseen asustelee, joutuuko häiriköinnin kohteeksi kuinka todennäköisesti? Siellä nimittäin on jatkuvasti vapaana asuntoja ja olen miettinyt, että onko siihen jokin erityinen syy.
[/quote]
Tuolla on siksi paljon vapaita asuntoja, koska ovat sähkölämmitteisiäja huonosti eristettyä. Eli talvikuukausina maksat vuokraa suurempaa sähkölaskua.
Vuosiin ei kukaan tuttuni ole siellä enää asunut, eli tarkkaa kuvaa en voi sanoa. Mutta siis yleisesti Karkkilassa slummina pidetty alue. Kyttäile yksityisiltä vuokra-asuntoa jos et suunnitellut ostavasi asuntoa. 2
Velkainen kunta, jossa palveluja huonosti.
Olen asunut ikäni, joten viihdyn edellämainitusta huolimatta.
Haukkamäen koulu on aivan ihana jos ala-asteikäisiä lapsia on.
Asuinalueena Vattola on paras. Paljon lapsiperheitä, uimaranta, mahtavat metsämaastot ja kaikin puolin rauhallinen alue.
Jonkin verran sisäänpäin lämpiävä, mutta kyllä täällä hienoja tyyppejä asuu, kun reippaasti ottaa kontaktia.
Hankinnat on tehtävä Nummelasta, Lohjalta tai pk-seudulta. Täältä ei löydä edes kenkiä lapsille.
Kesäisin riittää vilskettä, kun mökkiläisiä on paljon.
Miltä alueilta olet asuntoja katsellut? Voin vinkkailla, sillä täälläkin on ongelmaisia asuinalueita.