Minusta oli hyvä, että Vilma valitsi Karrin, eikä Jania.
Kommentit (8)
Kyllä se oli siinä mielessä paras että Vilma saa nyt olla onnellinen yhdessä rakastamansa kanssa mutta kyllä Jania käy niin sääliks, Jani on ihanaja niillä on yhteinen lapsi. Mitenköhän se selviää..
eiih! mun mielestä ihan kamala juonenkäänne :D
Minusta se taas oli hyvä, että Erkki seurasi sydämensä ääntä ja valitsi Paavon eikä Marjattaa. Vaikka olihan se aika shokki, että Erkki päätti tulla kaapista suorassa telkkarilähetyksessä!
Mun mielestä ei, tyttö on naimisissa Janin kanssa ja heillä on yhteinen lapsi ja yhtäkkiä muka niiin rakastunut johonkin Karriin (joka on vielä sarjan ärsyttävin henkilö) että jättää miehensä (ja lapsensa!) hääpäivänä. Lapsellista ja typerää.
Mun mielestä Jonna ja Keimo sopis parhaiten yhteen. Olli ei oo niin cool ku puhutaan ja Anttia kannattaa varoa..
Musta kans Vilma teki niin oikeen valinnan kun valitsi Karrin <3 (= Ootan kyllä 13.1. jatkuvia jaksoja niin näkee miten tässä sitten käy ja toivottavasti tosiaan Vilma nyt sitten pysyy Karrissa eikä muuta mieltään tai ole mitään unta yms. Karri ja Vilma ois niin söpöi yhdessä.