Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi niin monen liikkeen takaa nykyään paljastuu marxilaiset?

Vierailija
06.10.2020 |

Excrement rebellion ja BLM ja meillä on marxilaisia ihan hallituksessa asti. Eikös sitä jo kerran kokeiltu, ettei oikein toimi?

Ja missä määrin kaikki juontaa juurensa postmoderniin intersektionaaliseen feminismiin ja naistutkimukseen joka lienee sylttytehdas kaiken takana? Samaa väkeä ainakin ovat.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Lives Matter: "Olemme koulutettuja marxisteja ja poltamme maan tasalle tämän järjestelmän!"

"Keskittymällä rotuun liittyviin kysymyksiin peitellään varsinaista pyrkimystä purkaa kokonaan Yhdysvaltojen taloudelliset, poliittiset ja sosiaaliset järjestelmät"

Vierailija
2/6 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska USA:n kristillinen oikeisto keksi muutama vuosikymmen sitten että kaikkea voi vastustaa kätevästi leimaamalla ne marxilaiseksi ihan riippumatta siitä onko niillä mitään tekemistä niiden kanssa. Nyt sitten se sama taktiikka on ranatutunut Suomeenkin ja kaikki yhtään oikeistolaisemmat toistelevat tuota "marxilaisuutta" kuin kolmivuotias joka on oppinut uuden sanan.

Äärimmäisen harvalla ryhmällä on oikeasti mitään tekemistä sen marxilaisuuden kanssa jota sanalla normaalisti tarkoitetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska USA:n kristillinen oikeisto keksi muutama vuosikymmen sitten että kaikkea voi vastustaa kätevästi leimaamalla ne marxilaiseksi ihan riippumatta siitä onko niillä mitään tekemistä niiden kanssa. Nyt sitten se sama taktiikka on ranatutunut Suomeenkin ja kaikki yhtään oikeistolaisemmat toistelevat tuota "marxilaisuutta" kuin kolmivuotias joka on oppinut uuden sanan.

Äärimmäisen harvalla ryhmällä on oikeasti mitään tekemistä sen marxilaisuuden kanssa jota sanalla normaalisti tarkoitetaan.

Ekun ihan itse sellaisiksi julistautuvat, niin kuin myös yllä.

Li Andersson: Kyllä, olen marxilainen

Vierailija
4/6 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyshäiriöiset ovat paljossa mukana, siksi.

Terveet ihmiset eivät jatkuvasti yritä pelastaa maailmaa ja itseään joltain "suurelta vääryydeltä".

Vierailija
5/6 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marx omi merkittävä filosofi ja Marxin teoriat kerrataan nykyään varsin oikeistolaisessa ja USA-vetoisessa taloustieteessäkin. Marxilaista yhteiskuntareformia kannattavat varmaan vain vasemmistolaistet.

Minä olen oikeistolainen, mutta kuulun mielummin "sivistysporvareihin" kuin perusöyhöttäjiin, ja minä kannatan ilman muuta rotujen tasa-arvoa ja ympäristönsuojelua.

Näiden liittäminen marxismiin on pelkkää äärioikeiston propagandaa. Älkää uskoko siihen vaan ajatelkaa omilla aivoillanne.

ON

Vierailija
6/6 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marx omi merkittävä filosofi ja Marxin teoriat kerrataan nykyään varsin oikeistolaisessa ja USA-vetoisessa taloustieteessäkin. Marxilaista yhteiskuntareformia kannattavat varmaan vain vasemmistolaistet.

Minä olen oikeistolainen, mutta kuulun mielummin "sivistysporvareihin" kuin perusöyhöttäjiin, ja minä kannatan ilman muuta rotujen tasa-arvoa ja ympäristönsuojelua.

Näiden liittäminen marxismiin on pelkkää äärioikeiston propagandaa. Älkää uskoko siihen vaan ajatelkaa omilla aivoillanne.

ON

Eli eivät ole marxilaisia vaikka sellaisiksi julistatutuvat?

Koko intersektionaalisuus ja identiteettipolitiikka on marxilaista sorrettujen ryhmien ja sortajien taistelua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän