Joensuulainen blogisti
https://kanniset.blogspot.com/
Mitähän tälle kuuluu? Viimeisin blogi ainakin hiljentynyt tehokkaasti.
Kommentit (10)
Tää tyyppi asuu minun naapurissa :D
Vierailija kirjoitti:
Osanottoni
Vierailija kirjoitti:
Onko äänekäs?
Vierailija kirjoitti:
Myös edellinen keskustelu näköjään poistunut. Olisikohan siksi että siellä alettiin puhua eräästä nurmeslaisesta Neljän Ruusun fanista.
Poistui siksi että eräs Neljän Ruusun fanin törkeimmistä haukkujista paljastui, oli postannut y-laudalle kuvakaappauksen missä näkyi oma sometili. Jutut olivat samoja mitä täälläkin (kertoi nähneensä T:n keikalla jne).
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö mölyää yötä myöten ja varastelee naapurin pikkulapsilta pipoja?
Hennalla on nykyään säännnöllinen hoitokontakti sekä lääkitys ja käy myös työtoiminnassa. On yrittänyt puhua sille nurmeslaiselle ystävälleen järkeä liittyen Ilkka A:n vainoamiseen ja kehottanut hakemaan ammattiapua, jotta ystävä pystyisi keskittymään muihin asioihin kuin Ilkka-pakkomielteeseensä. Hennalla vaikuttaa menevän nykyään hyvin, toivottavasti ystävänsä ottaa mallia.
Vierailija kirjoitti:
Hennalla on nykyään säännnöllinen hoitokontakti sekä lääkitys ja käy myös työtoiminnassa. On yrittänyt puhua sille nurmeslaiselle ystävälleen järkeä liittyen Ilkka A:n vainoamiseen ja kehottanut hakemaan ammattiapua, jotta ystävä pystyisi keskittymään muihin asioihin kuin Ilkka-pakkomielteeseensä. Hennalla vaikuttaa menevän nykyään hyvin, toivottavasti ystävänsä ottaa mallia.
Toivottavasti Hennalla tosiaan menee hyvin, mutta välillä tietyt provoamiset palstalla vaikuttavat aivan hänen kirjoituksiltaan.
Myös edellinen keskustelu näköjään poistunut. Olisikohan siksi että siellä alettiin puhua eräästä nurmeslaisesta Neljän Ruusun fanista.