Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Koronaselibaattini päättyy huomenna

Vierailija
06.10.2020 |

Olen saanut kutsun naisystäväni luokse huomenna. Viimeksi hän salli minun tulla luokseen helmikuussa eli yli puoli vuotta sitten. Kotivideoitamme katsellen kättä tässä välissä.
Vähän jännittää, eli eka yritys menee varmaan reisille. Ei hätää, aikaa on neljä tuntia junan lähtöön.
Olisiko teillä naiset hyviä neuvoja, mitä te toivoisitte minun tekevän? Kukkia ja suklaata aion viedä. Olemme jo +50, mutta kaikki pelittää vielä hyvin. Liukkaria on, samoin vibraattori ja värisevä penisrengas.
Ehdotuksia, voin poiketa seksimyymälässä matkalla huomenna.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity kohtaamaan se ihminen eikä sitä alapäätä. Silloin seksi voi olla hyvää.

Vierailija
2/5 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ajatus. Olinkin ajatellut, ettei ensimmäisen tunnin aikana tehdä muuta kuin jutustelua, suukottelua ja käsihyväilyä vaatteet päällä. Mutta kuka tietää, jos hän haluaakin edetä nopeammin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua taas pelottaa koronan loppuminen, sillä koskaan ei ole ollut niin paljon seksiä kuin maaliskuun jälkeen. Lähes jokainen päivä ja kuukautisten aikaan kin olen saanut suihinottoja, mitä ei ennen koronaa tapahtunut kuin muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
4/5 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selibaatti päättyi kaikkia osapuolia tyydyttävästi. Neljän tunnin tapaamisessa olimme sängyssä kaksi tunnin sessiota ja molemmat saivat kummallakin kerralla. Huulet kaipasivat huulirasva pitkin suutelemaan jaksojen jälkeen. Ja onhan tuo peniskin arka kun on ollut niin vähäisellä käytöllä tässä välissä. Ja pussit ovat takuulla tyhjät monta päivää. Uusia leluja kokeiltiin toisella kerralla. Nyt on seuraavaksi suunnitelmissa Oktoberfest. Asut on jo tilattu netistä ja saksalaista oluttahan saa kaupoista ja Alkosta. Toivottavasti Uudenmaan raja ei mene enää kiinni, että suunnitelmat toteutuvat.

Vierailija
5/5 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis ollut 6 kuukauden aikana kaksi kertaa yhdynnässä. Taitaa olla hivenen keskiarvoa vähemmän, ei kuitenkaan paljoa, jos laskemme mukaan kaikki 28-65 -vuotiaat suomalaiset. Onhan niitäkin paljon, joille luku on nolla.