Mycosmo Talkshow
Katsoitteko Mycosmon bloggaajien "talkshown"? Niin suuri myötähäpeä, että kahden minuutin kohdalla oli jätettävä kesken :D
Kommentit (22)
Antaa kuvan, ei anna kuvaa...ettekö muuta osaa hokea. Miksei voi vaan sanoa suoraan vaikkapa "jutut ovat pinnallisia" vai onko tää kuvan antaminen vaan niin tätä päivää, siiz.
Enpäs aiemmin huomannutkaan, että hoin kommentissani noin paljon ilmaisua "antaa kuvan". :D Ei ollut mitenkään tarkoitus käyttää noin paljon tuota sanavalintaa, joskin se on mielestäni sikäli ihan osuva, että en ainakaan itse kuvittele, että jonkun pari minuuttia kestävän videon tai edes kokonaisen blogin perusteella pystyisin sanomaan, millainen joku todella on ihmisenä - kyse on nimenomaan siitä vaikutelmasta, "kuvasta", joka syntyy. :) Niin kuin bloggarit itse aina sanovat, blogimaailmasta varmasti tietoisesti jätetään pois ne elämän varjopuolet ja keskitytään kevyempiin aiheisiin, mikä voi vääristää lukijoiden käsitystä kirjoittajasta.
Toki luxuslaukuista puhuminen on turhamaista, mutta mielestäni ei ole reilua vetää sitä johtopäätöstä, että koko ihminen on pinnallinen ja tyhmä jos tykkää kevyestä hömpästä. Jos laukut oikeasti kuuluvat jonkun kiinnostuksenkohteisiin ja hän saa niistä iloa, niin pitäisikö silloin esittää jotain muuta, etteivät muut vaan pitäisi itseä bimbona? Itse olen monesta asiasta kiinnostunut ihminen ja tykkään luksuslaukuista, muodista ja shoppailusta, mutta olen hyvin kiinnostunut myös mm. alasta, jota opiskelen, historiasta, psykologiasta ja filosofiasta. Joku voisi taatusti saada minustakin tosi pinnallisen kuvan jos kuulisi minun keskustelevan vain laukuista ja arvioisi minua vain sen pohjalta. Varmasti Lindalla ja Alexallakin on muitakin kiinnostuksenkohteita kuin laukut, vaikka he niistä tuolla videolla puhuivatkin. Ainakin Lindan sydäntä lähellä tuntuu olevan uusi lastensairaala. :)
t. 16
Tämä siis? http://www.mycosmo.fi/article/mycosmo/jouluyllatys-mycosmo-talk-show-1#.UrrKefbNdsc
Tylsää jaarittelua, josta iso osa meni ohi, kun puheesta ei saanut selvää. En jaksanut katsoa loppuun.
Tuo Vilma vaikuttaa ihanalta, kun Alexa on jaaritellut uudesta ihkusta rakkauslaukustaan, niin Vilma kysyy Lindalta naurahtaen (kohta 2:32), että "onko sunkin paras hankinta LAUKKU?!?!?!" :DD Mutta ei, Lindan siis niinku paras niinku ostos oli niinku Hermesin rannekoru, jonka hän juuri myi blogikirppiksellään....siis tietysti se ois voinu olla myös laukku! hihihihihihihi. Vilman paras hankinta oli blenderi, aika söpöä :) Vaikuttaa olevan kovin maanläheinen tyyppi. Mut ei luoja mitä bimboja etenki Linda ja Alexa. Itsekin olen tyttömäinen tyttö ja tykkään naisellisista jutuista ja viinin kittaamisesta ystävien kanssa aamuun saakka (:D), mutta noiden seurassa en kyllä jaksais sekuntiakaan, ja voin vain kuvitella sitä pään pyörittelyn määrää mitä mieheltäni ja hänen ystäväporukaltaan tulisi :D
Just katsoin ja ihan sama täällä! :D En vaan pystynyt katsomaan kuin max 2min, kun niin järkyttävä myötähäpeä vaivasi! Siis ihan oikeastiko ne tuollaista tekee?!
Siis kuinka vaivaantunutta ja epäaitoa voi olla "parhaiden ystävysten" jutustelu... :D Yks iso vitsi :DD
[quote author="Vierailija" time="25.12.2013 klo 08:10"]
Antaa kuvan, ei anna kuvaa...ettekö muuta osaa hokea. Miksei voi vaan sanoa suoraan vaikkapa "jutut ovat pinnallisia" vai onko tää kuvan antaminen vaan niin tätä päivää, siiz.
[/quote]
no sinäpä pääsit suoraan asian ytimeen.
Katsoin kokonaan ja oli kyllä tukalaa katsottavaa. Ollaan niin positiivisia, "ainiin sä oot tehny niinkin :):):)" ja kuitenkin niin vaivautuneita kaikki. Ei todellakaan tollasta lisää...
Tuskin kukaan odottaakaan, että MyCosmon kaltaisessa kontekstissa pitäisi alkaa puhua Nelson Mandelan elämäntyön merkityksestä, Greenpeace-aktivistien armahduksen juridisesta perustasta tai vapaan tahdon käsittestä behavioristisen koulukunnan näkökulmasta. Silti kyllä Vilma osoitti, että voi kevyistä ja vähän pöhköistäkin aiheista puhua ihan fiksun oloisesti. Alexan "mielenrauha on kyl tozi upeet" oli melkoinen kirsikka kakun päällä. Feng shui ja silleen.
Ymmärrän kyllä senkin, että monille bloggaajille blogi on juuri siksi ihana osa elämää, koska siellä he saavat luvan kanssa ja vapaasti höpöttää arkielämässä kovin pinnallisena pidetyistä asioista, kuten laukuista, meikeistä ja muodista. Silloin puheet politiikasta, ihmissuhteista ja muusta vähän syvällisemmästä voi hoitaa muualla.
Kuten toinenkin kommentoija jo totesikin, niin video on kyllä editoitu todella köyhästi. Yhdessä vaiheessa Alexan lause loppuu kuin seinään, kun Linda alkaakin puhua jostakin ihan muusta. Julia ei tosiaan puhu juuri mitään, ja aasinsillat aiheiden välillä ovat aika huonoja. Ja voihan olla, että Lindakin on puhunut opinnoistaan, mutta se on vain jätetty pois, koska Vilman puheet omista opinnoista, pääaineiden vaihdoista ynnä muusta veivät niin paljon aikaa.
Mä en siltä myötähäpeältäni oikein voinut kuunnella ja lopetin aika nopsaan, niin keskusteliko ne siis siitä mitä ovat vuoden aika ostaneet ja missä käyneet?
Voiko turhempaa enää olla kuin joku bloggaajien "talkshow"! Jutellaan itsestämme hei, kun se omasta elämästä bloggaaminen ei enää riitä!
[quote author="Vierailija" time="23.12.2013 klo 21:05"]
Katsoin kokonaan
[/quote]
Oho, melkoinen sissi!
Ja mikä hemmetin talkshow se oli edes olevinaan, vähän panostusta hei nyt niin olisi ollut edes jotain järkevää mistä puhua tai joku runko keskustelulle... Ja ihan super awkward-myötähäpeäfiilis tuli tuosta, en pystynyt katsomaan kokonaan :D
Herranjumala mitä kuraa. Toi pimpelipompelimusiikki kruunaa kokonaisuuden
Katsoin. Tuo Vilma on selkeästi porukan fiksuimman oloinen, huomaa että päässä liikkuu muutakin kuin vaatteet ja meikit.
Haha, oli kyllä aika paha myötähäpeä... Täytyy tosin sanoa että mielestäni Vilma antoi itestään fiksun kuvan. Julia jäi vähän taka-alalle mutta Linda ja alexa - ehkä parempi joulun hengessä että jätän kommentoimatta mielipiteeni. :D
Kauniita naisiahan nuo ovat kaikki :)
täytyy sanoa kyllä samaa Lindasta. Ei ehkä aina anna itsestään kovin syvällistä kuvaa, mutta blogia pitkään seuranneena huomss kyllä miten fiksusti ja asiallisesti hän hanskaa bloginsa tuoman julkisuuden, erityisesti negatiivisen.