Tuttavani ravaa jatkuvasti lääkärissä erilaisissa kokeissa
Hänellä on usein migreeniä, "vitaaminit ei tunnu imeytyvän" kunnolla, päätä särkee, ja vatsakipuja. Hän on käynyt erilaisissa magneetti kokeissa ja testejä otettu mutta mitään ei löydä? Olen alkanut miettiä, voiko hän olla luulosairas? Rahaakin hänellä menee noihin kokeisiin hurjia määriä
Kommentit (12)
Käykö hän yksityisellä lääkärillä? Ihmettelen jos julkisella puolella pääsisi näihin kokeisiin jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Käykö hän yksityisellä lääkärillä? Ihmettelen jos julkisella puolella pääsisi näihin kokeisiin jatkuvasti.
Käy
Mulla oli tällainen työkaveri, joka oli vanhapiika. Hänellä ei ollut mitään muuta elämässään, niin ehti miettiä kaikkia mahdollisia kolotuksia ja sairauksia.
Hirveä työkaveri.
Leila Koo kirjoitti:
Ikävää, ettei tuttavasi vaivoihin ole vielä löytynyt sopivaa hoitoa, vaan hän joutuu käymään kokeissa. Toivotaan, että syys selviää ja häntä pystytään hoitamaan.
Niin toivon minäkin mutta olen alkanut epäillä onko jokin muu syy koska MITÄÄN ei koskaan löydy
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli tällainen työkaveri, joka oli vanhapiika. Hänellä ei ollut mitään muuta elämässään, niin ehti miettiä kaikkia mahdollisia kolotuksia ja sairauksia.
Hirveä työkaveri.
Miksi haukutte ihmisiä? Voihan ne olla vaan huolissaan tms. Jos oireita kuitenkin on. Nykyään varsinkaan julkiselta puolelta ei ole helppo saada apua.
Minullakin on tällainen ystävä. Lisäksi aina tulee hoitovirheitä, joiden oikaisemiseen käytetään monia lääkäreitä, labrakokeita, ultraäänikokeita, röntgenkuva. Psykiatrille ei tunnu saavan lähetettä. Että sotea pukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Leila Koo kirjoitti:
Ikävää, ettei tuttavasi vaivoihin ole vielä löytynyt sopivaa hoitoa, vaan hän joutuu käymään kokeissa. Toivotaan, että syys selviää ja häntä pystytään hoitamaan.
Niin toivon minäkin mutta olen alkanut epäillä onko jokin muu syy koska MITÄÄN ei koskaan löydy
Ota etäisyyttä häneen sen verran, että et saa enää tietää hänen lääkäri- ja laboratoriokäynneistään. Selvästikin asia ahdistaa sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hirveä työkaveri.
Miksi haukutte ihmisiä? Voihan ne olla vaan huolissaan tms. Jos oireita kuitenkin on. Nykyään varsinkaan julkiselta puolelta ei ole helppo saada apua.
Samaa mieltä, julkiselta saat apua kun tulee vakava sairauskohtaus, ja sinut kuljetetaan ambulanssilla pallolaajennukseen tai vastaavaan. Itsekin käytän yksityistä,koska haluan asioida saman erikoislääkärin kanssa. Ilman yksityisen lähetettä olisin ollut vaarassa menehtyä, diagnosoimattomat sydänvaivat. Ulkoisesti terveen näköinen, normaalipainoinen optimisti ei julkiselta saanut apua.
Ap, omia rahojaan käyttää, harvinaisia sairauksia sairastavia nimitellään, pilkataan.
Joskus vaivan selvittely voi kestää ja tarvitaan monia erilaisia kokeita. Itsekin ravasin vuoden julkisella sektorilla kaiken maailman putkissa makaamassa. Onneksi vaiva selvisi ja lääkärissä ravaaminen loppui.
Mun lapsi ramppasi kaiken maailman kokeissa yden vuoden aikana 150 kertaa.