Eskari-ikäinen tyttö ihailee prinsessa Esmeraldaa, eikä välitä tuhkimosta tai ruususesta
Pitäisikö olla huolissaan?
On ihan suomalainen, ei edes vartin verran mitään muuta kuin karjalaista ja hämäläistä.
Kommentit (25)
Tosi huolestuttavaa. Minun suosikkini lapsena oli Pocahontas, vaikka olen tosi vaaleaihoinen blondi. Kieroon kasvoin. Ihmiset pitävät minua nykyäänkin epänormaalina ja se johtuu taatusti Pocahontaksen ihannoimisestani.
Ja mä en tajunnut ihailla lapsena prinsessoja ollenkaan :( Liekö syynä, että nykyään haluan aina pukeutua hameeseen enkä käytä housuja.
Kyl se siitä kun löytää oman Phobiuksen.
Ja jos haluaa parantaa tuosta, niin eiku vuohi lemmikiksi
Minä ihailin lapsena Aladdinia, ja nyt aikuisenakin ihailen arabimiehiä.
Mikä prinsessa, ihan normi mustalainenhan se oli?
Vierailija kirjoitti:
Minä ihailin lapsena Aladdinia, ja nyt aikuisenakin ihailen arabimiehiä.
Tämä on siis ihan totta. Vaikka tällä palstalla onkin paljon persuja, minä en ole sellainen.
Mä ihailin monessa Disney-leffassa eniten pahiksia :( En oo vieläkään normaali :(
Oikein hyvä ihailun kohde. Esmeralda ei antanut mulkeron miehen (Frollo) hallita itseään ja piti heikoimpien (Quasimodo) puolta!
No leffan ilmestymisaikaan 90-luvulla Esmeralda oli varmaan suosituin "prinsessa" (vaikkei virallisesti ole).
Ihmeellistä, että ihmisten ihonväri voi olla niin monelle elämän tärkein sisältö. Miten voi jaksaa puuhastella tämmöisten ympärillä päivästä ja vuodesta toiseen?
Vierailija kirjoitti:
Mä ihailin monessa Disney-leffassa eniten pahiksia :( En oo vieläkään normaali :(
Jep! Sama täällä. En oo ikinä tykännyt yhdestäkään Disney prinsessasta tms. Vaan ne pahikset on aina ollu kiinnostavampia🤔
Eskari-ikäinen tyttö inhoaa prinsessoja. Pitääkö olla huolissaan?
Me leikittiin päiväkodin pihalla vaan Leijonakuninkaan leijonia. Kuinkahan moni entisistä kavereista päätyi furryksi.
No johonkin laimeaan tuhkimoon verrattuna tuo esmeralda on todella terve esikuva ei passiivisesta objektitytöstä.
Hän saattaa olla transrodullinen, hänen kanssaan voisi puhua että ehkä haluaa pukeutua romaniasuun ja värjätä hiukset ja ehkä haluaisi että häntä kutsutaan romaninimellä? Ei kannata vähätellä asiaa, dysforia on oikea ongelma. Jos joku väittää vastaan niin huuda heti todella kovaa, transfoobikko!!!
Se on typerä elokuva, se Esmeralda otti silti sen machomiehen eikä kilttiä Quasimodoa. :(
Siniset silmät, vaaleat kiharat omaa itse.