Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisitte tässä tilanteessa? (Koskee töitä)

Vierailija
06.10.2020 |

Heippa!
Olen juuri aloittanut uuden työn joka stressaa minua uskomattoman paljon, koska en ole olevani pätevä siihen.
Nyt on myös sellainen tilanne, että minulle on tarjottu oppisopimuspaikkaa eräästä päiväkodista, josta kyselin sellaista kesätöissä ollessani.
Haluaisin ottaa tuon päiväkodin paikan mieluummin vastaan, koska varhaiskasvatus kiinnostaa enemmän kuin nykyinen työni.
En kuitenkaan nyt tiedä, mikä olisi järkevä ratkaisu.
Mitä tekisitte tilanteessani?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin sen paikan mikã kiinnostaa oikeasti :)

Vierailija
2/5 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotiin, jos kerran se on toiveissasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt lopettaisin työt, pelkään että jättäisin nykyisen työyhteisöni pulaan. Olen kuitenkin niin stressaantunut työstäni (lähinnä pitkien välimatkojen vuoksi), etten oikeasti meinaa jaksaa. En saa unta ja sydän tykyttää jatkuvasti.

Lasten kanssa työskennellessä ei ole koskaan ollut mitään stressiä.

Ap

Vierailija
4/5 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt lopettaisin työt, pelkään että jättäisin nykyisen työyhteisöni pulaan. Olen kuitenkin niin stressaantunut työstäni (lähinnä pitkien välimatkojen vuoksi), etten oikeasti meinaa jaksaa. En saa unta ja sydän tykyttää jatkuvasti.

Lasten kanssa työskennellessä ei ole koskaan ollut mitään stressiä.

Ap

Ajattele sitä, että päiväkoti voi myös olla pulassa ilman sinua. Et sinä ole vastuussa nykyisen työpaikkasi tilanteesta. Tee ensin sopimus uuteen paikkaan ja irtisanoudu sitten nykyisestä.

Vierailija
5/5 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

no millä alalla tyosi on ja onko sulla vielä koeaika?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi