Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kehuu "koko ajan" ulkonäköäni

Vierailija
06.10.2020 |

Olemme seurustelleet 3 vuotta ja vielä mies jaksaa kehua minun ulkonäköäni. Kyllähän se tuntuu kivalta, en voi sitä kieltää. Mutta olen nainen, joka ei tarvitse ulkoisia kehuja, ainakaan niin paljon.

Enemmän arvostan kehuja, jotka liittyvät luonteeseeni ja käytökseeni ym.

Olen vaan alkanut miettiä, onko mies liian ulkonäkökeskeinen ja pinnallinen? Hän on itse hyvin tavallisen näköinen mies.

Hän seurusteli ennen minua naisen kanssa, joka oli lytännyt hänen itsetuntoansa arvostelemalla milloin mitäkin. Nainen itse vaati ovien avaamista, kukkia, lahjoja ym. Ja voin vain kuvitella, että varmasti kehumista myös.

Voiko tällainen suhde jättää jälkensä ja nyt mies kokee, että minua täytyy kohdella samalla tavalla. Olen kyllä yrittänyt sanoa etten tarvitse mitään materiaa ollakseni onnellinen. Olen siis edellisen naisen täydellinen vastakohta.

Onko tuollainen ulkoisten ominaisuuksien tarkastelu merkki huonosta itsetunnosta?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä naiset ovat sitten vaikeita. Yli-analysointia aivan kaikesta.

Vierailija
2/4 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäs varmaan keskustella miehesi kanssa asiasta. Vaikeapa senkin on arvailla, mikä sua miellyttää.

Ja mitäpä veikkaat, mitä eläminen "naisen kanssa, joka oli lytännyt hänen itsetuntoansa arvostelemalla milloin mitäkin." vaikuttaa itsetuntoon? Parantaako?

Aikuinen nainen ja kyselee typeriä, saatana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvänen aika. Ota kehut vastaan. Enemmän kertoo sun huonosta itsetunnosta, ettet pysty ottamaan vastaan kehuja ilman analyysiä siitä miksi toinen kehuu. Ehkä mies vaan on saanut hyvän kasvatuksen, kuullut isänsä kehuvan äitiään tai on muuten normaali ja kunnollinen tyyppi joka osaa sanoa mitä ajattelee? Voisiko vaan olla ja iloita näisyä kehuista, muistaa ehkä joskus kehua takaisin jotain kivaa miehessä ja miehen käytöksessä?

Vierailija
4/4 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä luonteessasi ei vain ole mitään kehuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi