Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsuin anopin synttäreilleni ja hän kutsui meidät silloin heille

Vierailija
05.10.2020 |

Sanokaas fiksummat mitä täsä ny pitäisi tehdä. Täytän pyöreitä vuosia ja kyselin anopilta kiinnostusta tulla meille kahveille aiheen tiimoilta. Isoja juhlia ei nyt voi pitää. Toisaalta anoppi ja appi ravaa estoitta kaikenlaisissa tapahtumissa. Anoppi vastasi että ei meidän takia tarvi ja sovitaanko että tulette silloin meille. No ei sovi että minun 50v juhlat pidetään anopin kahvipöydässä. Mitä tähän nyt voi vastata. Ilmeisesti anoppi ei halua meille. Minä en heille aio.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinunko anopin meille? Perunko koko synttärikutsun? Veemäinen tilanne.

Vierailija
2/8 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano että tervetuloa meille klo ”valitsemasi aika”. Ei turhia kyselyitä tai selittelyitä. Vai onko anoppi ainoa vieras?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano että tervetuloa meille klo ”valitsemasi aika”. Ei turhia kyselyitä tai selittelyitä. Vai onko anoppi ainoa vieras?

Appivanhemmat ja omat vanhemmat vain oli tarkoitus varsinaisena juhlaviikonloppuna. Kavereita edeltävänä.

Vierailija
4/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai sinun ikäinen ihminen enää kysele mitään noin hölmöä? Vai täytätkö sittenkin 19 v? No, ehkä henkisesti.

Sinä juhlit ihan siellä missä mielit ja tarjoat kahvit niille, jotka suvaitsevat kutsua noudattaa. Anoppi viettää sitten sinun synttärijuhliasi etänä, jos se ei hänelle sovi.

Et kinu, et muuta suunnitelmia vaan nyt viimein aikuistut ja teet ihan oman alkuperäisen suunnitelmasi mukaan. Se on sitten anopin valinta, jos ei kutsu kelpaa, eikä sinun tarvitse hyppiä hänen pillinsä mukaan.

Tämä " ei meidän takia tarvi" kuuluisi muuten kursailuketjuun, mutta ilmeisesti anoppi on niin itsekäs omaan napaansa tuijottaja, että ei pälkähdä päähänsä, että sinun itsesi vuoksi sinä juhlaa järjestät, et anopin vuoksi. Siispä sinä vastaat tuohon lauseeseen, että ethän sinä sitä anopin vuoksi tee vaan oman syntymäpäiväsi.

Vierailija
5/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jestas. Et kinu yhtään mitään etkä kysele kiinnostusta. Esität kutsun viestillä, "tervetuloa synttärikahveille päivämäärä kellonaika". Ne tulee jotka tulee.

Vierailija
6/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vastaan kuin muutkin. Älä ala keskustella asiasta, vaan kutsu ystävällisesti ja tulevat tai ovat tulematta. Syntymäpäiväkutsuun vastaaminen vastakutsulla samana päivänä on ihan ennenkuulumatonta ylitsekävelyä. Sorry suoruuteni!

Vierailija
7/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kinunko anopin meille? Perunko koko synttärikutsun? Veemäinen tilanne.

Jo ajatus, että sinun pitäisi anoppiasi kinuta 50-vuotispäivillesi kertoo suhtautumisestasi häneen ja itseesi myös. Anna itsellesi syntymäpäivälahja: suorista selkäsi, tunnista arvosi vihdoin! Sinulla on oikeus juhlia merkkipäivääsi tavalla, jonka päätät itse, paikassa, jonka päätät itse, eikä anoppisi asia ole saada sinua väistymään suunnitelmasta ja esittämällä omansa! Ei, ei, ei. Nyt nainen, kasva aikuiseen mittaasi. Tsemppiä!

Vierailija
8/8 |
06.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän me silloin teille tulla kun on mun 50v ja muitakin vieraita/mun vanhemmatkin on tulossa.

Ole hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä