Onko normaalia ikävöidä tyttöystävää intissä?
Meillä oli tosi hyvä suhde ennen lähtöä ja lomilla toki nähdään mutta 6 viikkoa ollaan aina erossa. Mulla on ihan hirvee ikävä läheisyyttä ja peuhaamista myös.
Ja nyt tuli myös selville että joudun olemaan täällä vuoden. Suoritin kaiken liian hyvin kai. Tuntuu kyllä kohtuuttomalta rangaistukselta. Miettikää nyt, vuosi täällä. Hitto!
Kommentit (31)
Kyllä se äkkiä menee ja on normaalia ikävöidä tyttöystävää. <3
Niin jotkut joutuu väkisin aukkiin kun ei vapaaehtoisia riitä, heh heh.
Vierailija kirjoitti:
Niin jotkut joutuu väkisin aukkiin kun ei vapaaehtoisia riitä, heh heh.
Juu :D
-ap
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se äkkiä menee ja on normaalia ikävöidä tyttöystävää. <3
Odotan niin paljon että päästään taas olemaan yhdessä ja kaksi viikkoa lomaa on super ihanaa :)
Vierailija kirjoitti:
Ei ole normaalia.
Miten niin? Se on AIVAN normaalia että poika ikävöi tyttöystäväänsä.
Eikö Lotta Svärd järjestö voisi lievittää fyysistä kaipuuta?
Meillä oli yleensä 2-3 viikkoa kiinni, sitten vapaita 2-3 päivää. Näemmä muuttunut hieman tuo järjestely. Mutta ikävä tuli silloinkin ja kaikkeni tein, että ei tarvinnut olla 9kk pidempään.
Vierailija kirjoitti:
Meillä oli yleensä 2-3 viikkoa kiinni, sitten vapaita 2-3 päivää. Näemmä muuttunut hieman tuo järjestely. Mutta ikävä tuli silloinkin ja kaikkeni tein, että ei tarvinnut olla 9kk pidempään.
Korona-aikana on 6 viikkoa kiinni ja 2 viikkoa lomaa
Ikävöitkö molempia tyttöystäviä yhtä paljon?
Keskity tupakavereihin, ne ovat nyt sinun tyttöystäviä.
On normaalia, mutta kun pikkuinen, sinulla ei ole tyttöystävää. Ikävä kannaltasi kyllä. Ikävöi äitiäsi!
Vierailija kirjoitti:
On normaalia, mutta kun pikkuinen, sinulla ei ole tyttöystävää. Ikävä kannaltasi kyllä. Ikävöi äitiäsi!
Onhan mulla myös vanhempia ikävä
-ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan mulla myös vanhempia ikävä
-ap
Kyllä. Mutta tyttöystävää sinulla ei ole koskaan ollut, honey.
On normaalia ja myös tyttöystävät ikävöivät,
Leila Koo kirjoitti:
On normaalia ja myös tyttöystävät ikävöivät,
Joo hän laittoi hirveesti viestiä palveluksen alussa mutta sitten hiljattain on vähentänyt ku varmaan tajusi että minulla on hirveesti kiireitä
Oisit tehny psykologiset testit ruotsiksi.
Tietysti se on normaalia.