"Flunssa" kestänyt 3 kk, muilla samanlaista?
Kesällä sairastuin lievään "flunssaan", tai mikä tämä nyt sitten onkaan.
Oireina vaihtelevasti
- lihassärkyä
- lievää lämpöilyä < 37,5 C
- nenän limakalvojen turvotusta/kipeyttä
- kurkun kipeyttä/karheutta ja äänen käheyttä
- väsymystä
- keuhkoputket/keuhkot tuntuvat jotenkin tulehtuneilta
Nuhaa ei ole ollut ollenkaan ja yskääkin niin vähän, että voisi pikemminkin puhua muutamasta köhäisystä kuin oikeista yskäoireista.
Välillä oireet ovat vaikuttaneet vähenevän: on saattanut olla pari lähes tervettäkin päivää, mutta sitten tää tauti taas jatkuu. Noina terveempinä päivinä olen harrastanut välillä kevyttä liikuntaa, mutta sitten seuraavana päivänä ollut ihan suhteettoman kovat lihassäryt liikunnan intensiteettiin verrattuna.
Vointiin ei vaikuta se, olenko kotona, töissä vai ulkona, joten en usko, että kyseessä olisi sisäilmaongelma.
Koronatesti on tehty ja se on ollut negatiivinen. Pari kertaa oon juossut lääkärissä, jossa on suunnilleen todettu, että "yritä parantua". 3 kk tässä on yritetty, mutta mitään ei tapahdu. :D Yhden antibioottikuurinkin olen kokeiluluontoisesti napsinut, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta.
Palstalääkärit, mikä mulla on ja miten tästä pääsee eroon? Tai palstapotilaat, onko teillä ollut samanlaista ja miten/missä ajassa tervehdyitte? Onko tää oikeasti joku perusflunssa vai jotain vakavampaa?