Mitä miehen exälle joululahjaksi?
En tiedä minkälainen koti hänellä on joten ei mitään sisustukseen liittyvää ainakaan. Olisko joku lahjakortti jalkahoitoon tai vastaavaan? Mitä te muut annatte exille joululahjaksi?
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:40"]
En tiedä minkälainen koti hänellä on joten ei mitään sisustukseen liittyvää ainakaan. Olisko joku lahjakortti jalkahoitoon tai vastaavaan? Mitä te muut annatte exille joululahjaksi?
[/quote]
Haluatko ruveta pottuilemaan exälle?
[/quote] En nyt ihan ymmärrä. Miksi mä sellaista haluaisin tehdä? Mukava ihminen kaikin puolin ja hyvissä väleissä ollaan kaikki.
No kyllähän sä osaat varmaan naiselle lahjan ostaa? Teitkö aloituksen vain siksi että hän on eksä :)
ei tulisi pieneen mieleenkään antaa miehen exälle lahjaa. No voisin ehkä antaa menolipun Alaskaan.
kehystä susta ja miehestäsi hänelle kuva jossa näytät keskisormea.
No ekana vuonna sain viinipullon. Sen jälkeen vaan laskuja-
Eiköhän sillä exällä ole omat lahjojansa. Tuntuisi aika omituiselta, että miehen nykyinen tyttöystävä / rouva ostaisi joululahjan miehensä entiselle vaimolle, siitäkin huolimatta, että olette hyvissä väleissä.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 19:26"]
Eiköhän sillä exällä ole omat lahjojansa. Tuntuisi aika omituiselta, että miehen nykyinen tyttöystävä / rouva ostaisi joululahjan miehensä entiselle vaimolle, siitäkin huolimatta, että olette hyvissä väleissä.
[/quote]
Mä oon sitten varmaan jo todella omituinen, koska vaihdetaan lahjoja mun exän exän kanssa xD
Hei, just oli lehdessä juttu, missä Tauskin exät muisteli suhteidensa alkuaikoja ja kehuivat olevansa bestiksiä. Henna ja se CatCat antaa varmasti lahjoja toisilleen.
Kiva että jollakin on aikuismaiset välit miehen menneisyyteen!
Aikuismaiset välit? Ei kyllä liity mitenkään tähän. Ei taida olla kaikki lepakot tapulissa ap:lla.
Kuulostaa kivalta idealta. Joku syötävä/juotava/poltettava lahja voisi olla myös hyvä.
Itse sain hyvän vinkin tämän päivän Hesarin Wumosta. :)
Konvehtirasia? Lahjakortti Ikeaan? Siis onko kaikki muut noin katkeria jostain syystä sille miehen,exälle, ettei sille voi antaa lahjaa?
Olen todella katkera. Yrittänyt monet kerrat saada minun ja mieheni suhteen poikki niin sille vielä joku joululahja, voi v*ttu.
[quote author="Vierailija" time="21.12.2013 klo 18:40"]
[/quote]
Haluatko ruveta pottuilemaan exälle?