Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miestäni vaivaa?

Vierailija
21.12.2013 |

Olen ollut mieheni kanssa yhdessä 25 vuotta. Ollaan noin viisikymppisiä. Olen viimeaikoina havahtunut huomaamaan että asun ihan vieraan ihmisen kanssa. Itse olen työelämässä ja mies työtön. Ollaan kotoisin samalta murrealueelta ja puhutaan keskenämme kotiseudun murretta. Asumme Pohjois-Suomessa eri murrealueella nykyisin. Nyt tuntuu että miehellä on joku rooli päällä. Hän esittää nuorempaa kuin on ja on ruvennut puhumaan kuin nuoret Salatuissa Elämissä tms. Siis yrittää puhua stadilaisittain. Välillä tuntuu että olen mukana jossakin näytelmässä. Niin epätodelliselta tämä tuntuu.

Mieheni oli reilut 10 vuotta sitten onnettomuudessa. Hän parani fyysisesti mutta hän on joutunut syömään tapauksesta johtuvaan ahistukseen bentsoja (Xanor). Hän oli monet vuoden ihan normaali lääkityksen kanssa. Muutokset ovat alkaneet vasta tänä vuonna. Voiko lääkitys aiheuttaa pitkäaikaisessa käytössä tuollaista? Tietääkseni mitään yliannostus tms. ongelmaa ei ole, koska lääkkeiden ostoa apteekista rajoitetaan reseptillä.

Mieheni on innokas tietokone- ja nettipelaaja. Voiko vaikka jonkun pelin roolihahmo jäädä jotenkin päälle? Yrittäkää hahmottaa minulle mistä tässä voi olla kysymys? Olen yrittänyt puhua miehelleni, mutta hän ei käsitä mistä puhun. Lääkityksen poistoa hän ei suostu harkitsemaan koska se on tuonut avun. Auttakaa ammattilaiset tai muutkin mistä tässä voi olla kysymys. Millaiselle erikoislääkärille minun kannattaisi raahata mieheni?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos miehesi käyttää aikaansa vieraan murteen parissa, on luonnollista sitä puhua. Miksi mahdollinen nuorekkuuden kaipuu häiritsee?

Vierailija
2/4 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän hänellä ole toista naista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-iän kriisi. Haluaa vain olla nuorempi.

Vierailija
4/4 |
07.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi- ja kuusikymppiset miehet tuntevat huonommuutta iästään.Pahaa, ylilyöntiä papparaisilta seota väärään sukupolveen.Kontrastia tulee lisää ja mies ukkoontuu vanhukseksi heti rinnallaan * tytär*.

EI se vaan aina mene, kuten haluaisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi