Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen sänky selkävaivaiselle?

Vierailija
05.10.2020 |

Viimeksi ostin sotkasta runkopatjasängyn, taisi olla jotain 500 euroa... sänky oli liian pehmeä jotenkin ja upposin siihen,, ei päässy aamulla ylös sängystä ja alaselkäkivut alkoi vaivata. Siirryin lattialle nukkuun ja kivut katosi kolmessa kuukaudessa täysin

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta siis kova sänky. Laverisänky vastaisi ehkä lattialla nukkumista, joka on ilmeisesti tehnyt sinulle hyvää.

Selkävaivaiset saavat yleensä valtavasti toimintakykyä kunnon keskivartalotreenistä. Kunnossa oleva core voi viedä kivut. Harva vain viitsii tehdä jumppaa ja liikkua tarpeeksi. Sauvakävely on todettu hyväksi liikunnaksi tuohon tarkoitukseen myös.

Vierailija
2/6 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman painon mukaan räätälöity kovapatja on paras.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa kauhat selkä -ja lonkkavaivat. Ostin Askosta yli tonnin "wannbe tempurin", mutta puolessa vuodessa patjan tuki vävinny, huomaan sen ristiselässäni. Mitään suosituksi kunnon patjaan? Liian kovaa en voi käyttää koska minulla on leveä lanti ja hartiat ja kapea vyötärö. Eli myös hartioiden lantion pitää "upota" patjaan , sen sijaan ristiselkään tarvitse tukea jotta selkäranka olis about suorassa. Unikulma kauppaa 5000 tonnin , tempurit 2000-3000e. Oliskohan mitään halvempaa. Jysk on täysin laaduton.

Vierailija
4/6 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kanssa kauhat selkä -ja lonkkavaivat. Ostin Askosta yli tonnin "wannbe tempurin", mutta puolessa vuodessa patjan tuki hävinnyt, huomaan sen ristiselässäni. Mitään suosituksi kunnon patjaan? Liian kovaa en voi käyttää koska minulla on leveä lanti ja hartiat ja kapea vyötärö. Eli myös hartioiden lantion pitää "upota" patjaan , sen sijaan ristiselkään tarvitse tukea jotta selkäranka olis about suorassa. Unikulma kauppaa 5000 tonnin , tempurit 2000-3000e. Oliskohan mitään halvempaa. Jysk on täysin laaduton.

Mulla sama Askon Airflown kanssa, vuodessa pehmenee niin että selkäkivut palasivat.

Vierailija
5/6 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpissänkyä ei ainakaan. Hyvää sänkyä ei oikein alle parin tonnin saa.

Vierailija
6/6 |
20.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Ikean kova, hieman Tempur tyyppinen patja.

Miehelleni se on hyvä, itselleni liian pehmeä - vaikka olen 30 kiloa kevyempi! Olemme kumpikin teinistä asti selkävaivaisia.

Ostin halvan vaahtomuovipetarin siihen päälle, jotta ei olisi upottava. Sänky on nyt vähän parempi, mutta ei täydellinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme