Millaisen viestin laitan treffipalveluissa ilmoittavalle miehelle?
Hän on sellainen vakaan ja huumorintajuisen oloinen kuvassa, minua viitisen vuotta vanhempi. Vaikuttaa siltä, että hänen kanssa olisi mukava ja miellyttävä istua rinnakkain ja jutella. Hän vaikuttaa hyväntahtoiselta ja lämpimältä.
Mietin, kelpaanko. Olen laihtunut kesän aikana 20 kg, mutta minulla on vielä 10 kg ylimääräistä. Ei hänkään kyllä mikään hoikka poika ole. Eikä kiiltokuvapoikia ollenkaan, tavallinen perusmies, just ihana. Ei mikään ”juoksen maratoneja kaksi kuukaudessa, johdan kahta yritystä ja suhaan harva se viikko Malediiveille”-pintaliitäjä.
Olen eronnut 5 vuotta sitten. Tuntuu haastavalta ottaa yhteyttä johonkuhun uuteen ihmiseen. Rohkaiskaa mua!
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on reippaasti ylipainoinen ja poimii parin vuoden välein uuden miehen netistä. Nimenomaan just sellaisen kivan perusmiehen, jonka kuvailit. Ei ne sillekään ikinä pakkeja anna, joten laita viestiä vaan!
Muotoile toi sun eka kappale keskustelunavaukseksi.
Joo... Vaikuttaako nuoleskelulta, jos toiselle kirjoittaa, että olet hyväntahtoisen ja lämpimän ihmisen näköinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaverini on reippaasti ylipainoinen ja poimii parin vuoden välein uuden miehen netistä. Nimenomaan just sellaisen kivan perusmiehen, jonka kuvailit. Ei ne sillekään ikinä pakkeja anna, joten laita viestiä vaan!
Joo... Vaikuttaako nuoleskelulta, jos toiselle kirjoittaa, että olet hyväntahtoisen ja lämpimän ihmisen näköinen?
Ei