Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tekisit, jos sinut kärrättäisiin ruumishuoneelle?

Vierailija
22.07.2006 |

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että omaiset tulisivat katsomaan ja sitten pompsahtaisin pystyyn ja huutaisin: BÖÖ!

Vierailija
2/3 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian pääseväni uuniin tuhkattavaksi. en halua matojen syötäväksi yök yök

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten toivoisin, että loput poltettaisiin ja haudattaisiin niihin pieniin polttohauta-lokeroihin (en missään nimessä haluaisi isoja hautajaisia tai isoa hautaa; mitäs ihmettä minä enää tekisin sillä tilalla hajoavan kroppani kanssa)...Ja sitten toivoisin, että jälkeeni jääneet läheiseni muistaisivat sen, mitä olen eläessäni yrittänyt jatkuvasti toitottaa, että rakastan heitä ja että olen nauttinut elämäni jokaisesta päivästä!

Ja ennen kaikkea toivoisin, että jälkeeni jäävät aikuiset (mies, isovanhemmat ym.) muistaisivat joka päivä kertoa lapselleni kuinka paljon häntä rakastin...Että hän oli elämäni valo ja että vaikka minua ei enää fyysisesti ole, olen aina hänen luonaan, koska rakastin häntä enemmän kuin elämää itseään. Ja että elämäni oli kaiken kaikkiaan täysi ja elämisen arvoinen juuri sinä päivänä kun hän syntyi...

En siis varmaan paljoa enää siinä vaiheessa TEKISI, mutta toivoisin, että se, mitä OLEN SIIHEN MENNESSÄ TEHNYT ja sanonut vaikuttaisi tulevaan...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi