Nuhainen ihminen kaupassa tänään!
Kommentit (27)
Entä jos se oli allergia tai muu flunssa.
Nuha onkin syksyllä tosi harvinaista vai miten se oli?
Musta laisen kakara yski citymarketissa.
Vierailija kirjoitti:
Oli sellaista kipeän kuuloista yskintää, ei allergiaköhää.
Itse soitan nykyään aina 112 hätänumeroon, mikäli havaitsen yskiviä maskittomia ihmisiä. On edesvastuutonta levittää yleisvaarallista tautia julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli sellaista kipeän kuuloista yskintää, ei allergiaköhää.
Ensin oli nuha, mutta ketjun kuluessa muuttuikin yskäksi.
Ehkäpä hänet oli testattu, tulos negatiivinen ja oli vaan pakko lähteä kauppaan.
Pitäs olla erikseen ajat maskillisille ja maskittomille ,että voisivat vaarantaa vain itsensä ja muut vastuuttomat!
Yksikin nuha on liikaa, ulkonaliikkumiskielto määrättävä välittömästi.
Mulla on syysflunssan jälkeen jättämä nuha ja kokemuksesta tiedän sen helposti kestävän jopa viikon tai kaksi. Kävin testissä ja kuumeen laskettua olin ns. terveen päivän kotona.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on syysflunssan jälkeen jättämä nuha ja kokemuksesta tiedän sen helposti kestävän jopa viikon tai kaksi. Kävin testissä ja kuumeen laskettua olin ns. terveen päivän kotona.
Itsellä on syysnuhan jälkeen jättämä flunssa ja kokemuksesta tiedän sen helposti kestävän jopa kaksi viikkoa. Kävin testissä ja kuumeen laskettua olin vielä kaksi päivää sairaana kotona.
Vierailija kirjoitti:
Nuha ei ole koronan oire
No, sanotaan, että pelkkä nuha ei ole koronan oire. Kuitenkin tunnen parikin ihmistä, joilla oli vain vähän nuhaa ja koronapositiivisia molemmat.
Mietipä sitä sitten. Nuhaan voi olla monia syitä.
naamavaippa kirjoitti:
Yksikin nuha on liikaa, ulkonaliikkumiskielto määrättävä välittömästi.
Sori vaan, mutta nuhaa aiheuttaa ainakin 200 eri virusta ja niistä on lukuisia jatkuvasti liikkeellä, joten nuhaa on siksi melkein jatkuvasti liikkeellä, eikä sitä saada pois. Rinoviruksen torjunnassa ei auta myöskään maskit eikä käsienpesu niin hyvin kuin koronan torjunnassa, koska rinovirus on koronaa pienempi ja siksi läpäisee maskin koronaa helpommin ja rinovirus kestää myös paremmin käsien saippuapesua kuin korona. Noin sanoi Tuomas Aivelo lehtijutussa, jossa kommentoitiin Jethro Rostedtin mielipidettä koronatilanteeseen.
Hyvä puoli nuhassa on, ettei se ole vaarallinen käytännössä koskaan ja kenellekään. Pitää nimittäin olla AIDS-potilas tai muuten olla immuunipuolustuksen AIDS-potilasta vastaavassa tilassa, ennen kuin nuha voi olla hengenvaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Itse soitan nykyään aina 112 hätänumeroon, mikäli havaitsen yskiviä maskittomia ihmisiä. On edesvastuutonta levittää yleisvaarallista tautia julkisilla paikoilla.
Onko sulla psykoosi?
Vierailija kirjoitti:
Millaisen neuvon saat hätänumerosta?
Viime viikolla kassaneidillä oli flunssa. Laitoin palautetta ketjulle.
Voi olla