Johan on Codesan tujakkaa kamaa!
Huh!
Lääkäri määräsi järkyttävään yskääni Codesan-yskänlääkettä. Otin ekan annoksen ja tuntuu toimivan hyvin. Yskä väheni selvästi mutta pää on ihan sekaisin. En olisi odottanut yskänlääkkeltä tuollaista vaikutusta. Ei ihme että kyseessä on kolmiolääke.
Taitaa jatkossa pitää otaa vain yötä vasten, etten ole ihan tillin tallin lasten kanssa.
Kommentit (6)
Siinä on kodeiinia. Yskään auttaa myös Panacod.
Itselläni ei vaikuta mtiään tuollaista, olin siihen vähän pettynytkin kun toivoin kolmiolääkkeestä jotain oloja ;)
[quote author="Vierailija" time="19.12.2013 klo 13:23"]
Itselläni ei vaikuta mtiään tuollaista, olin siihen vähän pettynytkin kun toivoin kolmiolääkkeestä jotain oloja ;)
[/quote]
Oloja saat kun otat Resilaria ja Marzinea yhtä aikaa.
Kamalaa! Miten hullu täytyy ihmisen olla, että tällaisia oloja haluaa hakea?? Tulin uteliaaksi tuosta keitoksesta, jota joku ehdotti, en ole ikinä kuullutkaan. Ihan kipeätä :P
http://www.paihdelinkki.fi/keskustelu/viewtopic.php?p=165828
Codesania käytettiin yleisesti huumeena 1970-luvulla. Joissakin kaupungeissa sitä ei edes apteekista myyty alaikäisille, vaikka se oli ihan tavallista käsikauppatavaraa.
No ei se mun mielestä nyt noin vahvaa ole mutta tietysti kukin reagoi yksilöllisesti. Otan kyllä yskään ihan reilun kulauksen.