Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noin 10 vuotta sitten muotimaailma suosi malleja, joilla on silmät kaukana toisistaan

Vierailija
04.10.2020 |

Kuumimpia nimiä oli esim. Gemma Ward ja Lily Cole.

Nykyään mallimaailmassa näkyy malleja joilla silmät on lähellä toisiaan. Näitä en nimetä en osaa, koska en tunne nykymalleja, olen vain nähnyt niitä paljon kuvissa ja tv:ssä.

Oletteko huomanneet saman? Mistähän tämä täyskäännös johtuu?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
2/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutos tuli koska silmiensiirtoleikkaukset ovat tulleet mahdollisikai.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus on vaihteeksi muotia, kuhan on laiha.

Vierailija
4/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Cindy Crawfordin tyttärellä on silmät lähelöä toisiaan. Mutta olihan aikoinaan Claudia Schifferkin huippumalli silmistään huolimatta?

Vierailija
5/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvun alussa siis nämä mallit tulivat pinnalle.

Ap

Vierailija
6/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Claudia S oli söpis silmistään huolimatta.

Vierailija
7/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti: mikä pakkomielle sulla tästä aiheesta on? 

Vierailija
8/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei täällä suljetulla ole muutakaan tekemistä.

Vierailija
9/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, en ole koskaan huomannut, onko jollain silmät kaukana vai lähellä toisiaan.

Vierailija
10/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin Cindy Crawfordin tyttärellä on silmät lähelöä toisiaan. Mutta olihan aikoinaan Claudia Schifferkin huippumalli silmistään huolimatta?

Mutta hänhän aloitti mallintyöt 90-luvulla, jolloin ei vielä ollut tätä "alien-silmä" -mallibuumia. Ei siis vastannut sitä 2000-luvun malli-ihannenaamaa, joka oli nuorella kuumalla uudella kasvolla Gemma Wardilla.

Ap

Vierailija
11/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa sanoa. Onko mulla vain liiankin tarkka visuaalinen silmä? Olen kyllä taiteellisesti lahjakas (muidenkin kuin itseni mielestä).

Ap

12/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin huomiota tuohon silmät kaukana toisistaan -ilmiöön noin 10 vuotta sitten.

Onkohan se niin, että muotimaailmassa on aina pinnalla joku tietynlainen kasvotyyppi, ja sitten kun siihen kyllästytään, halutaan taas jotain uutta ja tuoretta.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
13/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kovasti siitä silmät kaukana toisistaan ns. alien-lookista, on jotenkin söpöä, niin miehillä kuin naisilla. Vetää minua puoleensa. Toisin päin ei vetoa. Makuasioita, mieltymyksensä kullakin. Itsellä on se tylsä perusstandardi klassinen etäisyys. Myös kiinnitän huomiota silmien etäisyyteen lähes aina. Sillä on todella iso vaikutus ulkonäköön. Ei se kuitenkaan ole mikään ratkaiseva tekijä.

Vierailija
14/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narkkarilook saisi tulla muotiin taas, että voisi lopettaa silmienalusten peittämisen.

Vierailija
15/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään kovasti siitä silmät kaukana toisistaan ns. alien-lookista, on jotenkin söpöä, niin miehillä kuin naisilla. Vetää minua puoleensa. Toisin päin ei vetoa. Makuasioita, mieltymyksensä kullakin. Itsellä on se tylsä perusstandardi klassinen etäisyys. Myös kiinnitän huomiota silmien etäisyyteen lähes aina. Sillä on todella iso vaikutus ulkonäköön. Ei se kuitenkaan ole mikään ratkaiseva tekijä.

Itse en ole koskaan kiinnittänyt siihen mitään huomiota. Yhdenkään seurustelusuhteeni silmienväliä en ole ajatellut edes nanosekunnin vertaa, enkä nyt jälkikäteenkään osaa ajatella, onko jollain heistä olluit silmät lähellä, vai kaukana toisistaan. Enkä ole kyllä koskaan kuullut muiltakaan miehiltä (en kyllä naisiltakaan) kommentteja ihmisten silmienvälin eroista.

Vierailija
16/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole koskaan kiinnittänyt siihen mitään huomiota. Yhdenkään seurustelusuhteeni silmienväliä en ole ajatellut edes nanosekunnin vertaa, enkä nyt jälkikäteenkään osaa ajatella, onko jollain heistä olluit silmät lähellä, vai kaukana toisistaan. Enkä ole kyllä koskaan kuullut muiltakaan miehiltä (en kyllä naisiltakaan) kommentteja ihmisten silmienvälin eroista.

Aivan varmasti monetkin ihmiset näkevät eroja silmien etäisyyksissä, mutta niistä ei ole sopivaa puhua ääneen.

Ap

Vierailija
17/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti monetkin ihmiset näkevät eroja silmien etäisyyksissä, mutta niistä ei ole sopivaa puhua ääneen.

Ap

Mitä epäsopivaa siinä on? Itse en ole koskaan ajatellutkaan kenenkään silmien väliä, enkä ole aiheesta koskaan kuullut myöskään kavereiltani. Ei normaalit ihmiset kiinnitä huomiota tuollaiseen.

Vierailija
18/18 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitten muuta kuin Paavo Väyrystä iskemään. Onhan ihmisillä aina jotain omituisia mielihaluja, mutta mariginaalisia kiinostuksen kohteitahan tuollaiset oudot mieltymykset ovat. Ylivoimainen enemmistö ihmisitä ei kiinnitä niihin minkäänlaista huomiota.