Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen surullinen koska

Vierailija
04.10.2020 |

Eli olen ihan pudonnut yhteiskunnan palveluista, toimeentulotukea en saa kuin 97e ja työttömyyskorvausta 269e kk. Näillä pitää pärjätä koska en pysty menemään kuntouttavaan mielenterveydenongelmani takia.

Se paikka on vanhoissa tiloissa missä tulin koulukiusatuksi ja en kykene menemään edes sinne pihalle ilman että ei ahdistaisi. Olen 28v joten minunhan pitäisi nauttia elämästäni omassa asunnossa uudella paikkakunnalla, mutta asiat ovat menneet toisin. Kiusaaminen koulussa on jättänyt liian pahat traumat jotta kykenisin mihinkään normaaliin työelämään.

En siedä ihmisjoukkoja ja ahdistun kun on jatkuvasti arvostelun alaisena. Jotain kuitenkin pitäisi tehdä rahan eteen tiedän, mutta mitä ihmettä kun ei ole ammattia.
Olen todella surullinen kun kuvittelin aina lapsena että aikuisena pääsen asumaan kivaan taloon ja isoon kaupunkiin. Nyt ei ole niin, häpeän paljon omaa statusta joka huohkuu ulkoisesti muille erittäin hyvin. Tämmöinen aamunavaus tänään. Kaikenlisäksi olen ulosotossa 15k velkaa eli korvia myöden veloissakin. En saa puhelinliittymää kuin jonkun dna prepaidin ok se riittää mutta kun rahat ei riitä saldon lataamiseen.

Olisiko suositella jotakin mistä pyytää apua tähän umpikujaan haluaisin kyllä tehdä töitä ja olla kuin muut ihmiset eli reippaita ja ahkeria.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
04.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten maksat asumiset ja laskut yms?

Joku nyt ei täsmää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla