Olen puuma. Vastaan kysymyksiin hetken
Kommentit (66)
Mistä löydät seuraa? Olen itse 4-kymppinen nainen, ja ajattelin hankkia seksielämän.
Minkä ikäsenä nainen voi nimittää itseään puumaksi?
Mitä teet, jos vastaan kävelee leijona.
Zinc
Kuinka nuoria metsästelet. Rehellinen vastaus kelpaa.
Ikäsi?
Harrastatko panosuhteita?
Minäkin tykkään nuoremmista miehistä, mutta en ihan poikasista. En kumminkaan halua olla kenenkään pano, vaan haluan oikean parisuhteen.
Vierailija kirjoitti:
Mistä 24-vuotias nainen voi löytää 18-vuotiaan miehen vakkaripanoksi? Oisko Tinder hyvä paikka?
Tinder on siihen loistava paikka.
Puuma
Vierailija kirjoitti:
Mistä löydät seuraa? Olen itse 4-kymppinen nainen, ja ajattelin hankkia seksielämän.
Tinderistä ja yllättäen myös Deittinetissä nuoret miehet pommittavat.
Puuma
Puumaa mä metsästän kirjoitti:
Minkä ikäsenä nainen voi nimittää itseään puumaksi?
Jostain 40-vuotiaasta lähtien mun mielestä.
Puuma
Vierailija kirjoitti:
Tasan samat setit. Minnekään mummotunneliin en todellakaan mene enkä muutenkaan jaksa känniääliöitä.
Kiinnostaisi aloittaa jokin vakijuttu jonkun positiivisen ja leikkisän, keskustelutaitoisen ja fiksun nuorukaisen kanssa. Voisi hengailla ja paneskella aina kun siltä tuntuu, eikä olisi sitoumuksia tai velvoitteita tai turhia tunteita kuviossa mukana.
Millaisia kuvioita aloittajalla on ollut?
Vierailija kirjoitti:
Olen tiikeri, ollaanko me sukua?
Ollaan, grrrrrrrrrrr.
Puuma
Tykkäätkö söpöistä ja pehmeistä jäniksistä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka nuoria metsästelet. Rehellinen vastaus kelpaa.
Yleensä noin 10-15 vuotta nuorempia, nyt on myös yksi 21 vuotta nuorempi.
Puuma
Vierailija kirjoitti:
Ikäsi?
Harrastatko panosuhteita?Minäkin tykkään nuoremmista miehistä, mutta en ihan poikasista. En kumminkaan halua olla kenenkään pano, vaan haluan oikean parisuhteen.
Olen 51-vuotias. En harrasta enää pelkkiä ONS-juttuja vaan tapaan useasti.
Puuma
onko nuoren miehen kikuli timmimpi kuin keski-ikäisen
Vierailija kirjoitti:
Pidätkö suuseksistä?
Totta kai. Molemmin päin.
Puuma
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasan samat setit. Minnekään mummotunneliin en todellakaan mene enkä muutenkaan jaksa känniääliöitä.
Kiinnostaisi aloittaa jokin vakijuttu jonkun positiivisen ja leikkisän, keskustelutaitoisen ja fiksun nuorukaisen kanssa. Voisi hengailla ja paneskella aina kun siltä tuntuu, eikä olisi sitoumuksia tai velvoitteita tai turhia tunteita kuviossa mukana.
Millaisia kuvioita aloittajalla on ollut?
Kaikenlaisia. Rentoja juttuja joissa jutellaan, juodaan olutta, syödään jotain ja sitten.... Riippuu miehestä. Joidenkin kanssa hyvinkin diippejä keskusteluja myös. Valkkaan seurani huolella. Suosittelen sullekin. PIdän kauniista miehistä kyllä.
Puuma
Millä tavoin seksi on nuoremman miehen kanssa parempaa? Oletko leikkinyt roolileikkejä?
Mistä 24-vuotias nainen voi löytää 18-vuotiaan miehen vakkaripanoksi? Oisko Tinder hyvä paikka?