Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttären poikakaveri asuu yksinhuoltajan perheessä...

Tt
03.10.2020 |

Mitä mieltä olette kun tyttären poikakaveri on asunut runsaan vuoden meillä, olen yksinhuoltaja.
Sillä kuitattu ilmeisesti kaikki kun päässyt 2 krt vuoden aikana mökille heidän kanssaan ja toisella kerralla ruoat maksoi itse.
Kuulemma joskus ollut salaatilla heillä.
Mun mielestä hyväksikäyttöä pojan vanhemmilta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jännäpoika

Vierailija
2/7 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhupa tyttäresi kanssa asiasta eli jos poikakaveri myös syö teillä päivittäin ja on kuin kotonaan, ehkä kannattaisi miettiä korvausta ihan rahassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sunkaan sä sitä sälliä ole kotiis tosta vaan päästäny. Totta ihmeessä olet tehny vuokrasopimuksen, johon sisällytät vesimaksun ja kotivakuutuksen osan? Miten ihmeessä joku voi päästää jonkun kotiinsa loisimaan ilman papereita? Millä ajattelitte päästä siitä tyttären kanssa eroon, mikäli suhde on katkolla, mutta sälli ei suostu häipymään nurkistanne?

Vierailija
4/7 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapset on alaikäisiä eli poika on vielä vanhempiensa holhouksessa vaikka käytännössä asuu teillä, niin tottakai pojan vanhempien pitäisi maksaa sulle jonkinlainen kuukausittainen kulukorvaus.

Vierailija
5/7 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran asuu teillä, niin kai muuttoilmoitus on tehty?

Vierailija
6/7 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä hävettäis pyydellä vieraalta rahaa syömisistä ja olemisesta. Etenkin noin läheiseltä kuin lapsen kumppani.

Vai persaukisuuttaanko näissä ihmiset taas ruikuttaa?

Vierailija
7/7 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kannustaa heitä eroamaan nyt, kun vielä ehtivät. Yksinhuoltajan poika on huono naimakauppa tytölle. Poikasi kannattaa naida vaimo mieluummin samasta alaluokkaisemmasta säädystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä