Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi hitto, mä oon lihonu :(

Vierailija
17.12.2013 |

Ihan lyhyessä ajassa tullu 4 kiloa lisää, enkä ole edes kovin yllättynyt. Aika huonolaatusella ruualla elelly jo toista kuukautta, siis kebabbia, pitsaa, hampurilaisia...

On siellä vähän kotiruokaakin välissä ja kaiken maailman joulujuhlat ja kekkerit joissa on tullut otettua alkoa.

Oma vika, mut vituttaa silti. Mä oon kaiken lisäksi maailman huonoin laihduttaja. Näillä läskeillä mennään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä, minä kanssa. Mulla tosin ruoka terveellistä, mutta lihon helposti vaikka liikunkin paljon, jos yhtään lipsun. Suklaalevy ja puoli pussia sipsejä viime viikolla, normi ruuan lisäksi, heti näkyy. Miten sitä voikin lihoa puolen kilon roskaruualla puolitoista? Päätin etten syö yhtään joulutorttua enkä piparia koko jouluna ja muutakin jouluruokaa vain aattona. Kalkkunaa ja kalaa vain annan itselleni luvan juoluruokaosastolta syödä muinakin päivinä. 

Vierailija
2/3 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipähän tarvitse ostaa pienempiä vaatteita. Yritä muuten Kekkos -dieettiä, eli joka ikinen aamu punnitset itsesi ja mietit sitten päässäsi sitä lukua. Jos luku on isompi kuin edellisenä päivänä, niin mielesi saattaa (hyvällä tuurilla...) estää sinua syömästä turhuuksia, sama jos luku on pienempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No alkoi sen verran ällöttää toi lukema, kun alunperinkään se ei ole mikään ihannepaino.

Jos nyt jättäisin noi pikaruuat ja makeat pois. Juhlat on juhlittu, joten alkoholilla ei tule enää tänä vuonna pläträttyä.

AP