Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jotain tautia liikkeellä, jossa on vaan sellainen väsymys/heikotus, mutta ei mitään flunssaoireita eikä kuumetta?

Vierailija
03.10.2020 |

Kummallinen olo ollut pari päivää.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Tosi outo olo. Väsyttää ja heikottaa. En ole uupunut/masentunut, mutta sekin vaihtoehto on käynyt mielessä. Tosi outoa. Olisiko Koronan jälkitauti?

Vierailija
2/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä testissä, mutta voi olla ihan normaalia lievää flunssaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samaa, ja olen eläkeläinen enkä tee mitään.

Vierailija
4/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamosoireita? Minulla ainakin jo alkoivat.

Vierailija
5/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin kans, mikä tauti aiheuttaa lihaskipuja, pistelyä, puutumista, haju- ja makuaistin heikentymistä ajoittain, vatsakipuja, pahoinvointia, ruokahaluttomuutta ja huimausta. Lisäks hengittäminen on ajoittain vähän raskaampaa. Ei ole nuhaa kuitenkaan enkä ole oksentanut. Covid-testi oli negatiivinen (nenänielutesti), joten tuskin on koronaa. Kai joku vatsapöpö.

Vierailija
6/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans koko perheellä ollut väsymys ja vatsa kipeä/sekaisin. Korona testi negatiivinen. Mutta jos ei ole nuha niin ei se kai näytä edes positiivista nenänielusta?

Vierailija
7/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis väsymys ei ole mitään pientä vaan todella paha uupumus, tuntuu että koko ajan kävelee sumussa ja on puoliunessa.

Vierailija
8/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholiviirukselta kuulostaa.

Oireina hirvittävä väsymys, päänsärky, heikotus. Pahoinvointia, koko keho hikinen. Ripulia, janontunnetta. Hengenahdistusta ( liikaa röökiä ). Kuumetta ei yleensä ole, vaikka lämmönnousun tunnetta onkin. Saattaa aiheuttaa harhoja joillekin. Tärinää, pelkotilat yleisiä. Estotonta ja rehvastelevaa käyttäytymistä, joskus kuolema liian suuren viirusmäärän seurauksena.

Vierailija
9/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aina tuollainen nihkeä olo. Kaikki fyysinen tuntuu väkisin vääntämiseltä.

Vierailija
10/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko koronasta kuulleet?

Vierailija
11/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin kans, mikä tauti aiheuttaa lihaskipuja, pistelyä, puutumista, haju- ja makuaistin heikentymistä ajoittain, vatsakipuja, pahoinvointia, ruokahaluttomuutta ja huimausta. Lisäks hengittäminen on ajoittain vähän raskaampaa. Ei ole nuhaa kuitenkaan enkä ole oksentanut. Covid-testi oli negatiivinen (nenänielutesti), joten tuskin on koronaa. Kai joku vatsapöpö.

Uudestaan testiin. Mutta juuri siksi, että aina ei koronaa saada testattua kuin keuhkoista otetulla näytteellä, on ohje olla eristyksissä oireisena.

Vierailija
12/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa käydä testissä, mutta voi olla ihan normaalia lievää flunssaa.

Minulla tuo liittyy myös hengitysvaikeuksiin, sairastan hengenahdistusta ja välillä menen hapettoman huonoon kuntoon.

Vierailija
13/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koronan alku on monella ollut pelkkää väsymystä. Ja jälkitila.

Vierailija
14/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koronan alku on monella ollut pelkkää väsymystä. Ja jälkitila.

Tämän tyyppistä flunssaa on ollut jo vuosia ennen koronaa.

Vierailija
15/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wuhan-nuha

Vierailija
16/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samaa keväällä. Oli kyllä lievää nenän tukkoisuutta ja kurkun ärsytystä myös. Sellainen tunne, että on flunssa tulossa. Väsymys oli aivan valtavaa silloin, tuntui ettei pysy pystyssä.

Vierailija
17/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkömagneettisten kenttien nosto aiheuttaa tuota. 5 G:tä kun pykätään joka niemen notkoon, niin se tekee juuri noita oireita.

Vierailija
18/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uudestaan testiin. Mutta juuri siksi, että aina ei koronaa saada testattua kuin keuhkoista otetulla näytteellä, on ohje olla eristyksissä oireisena.

Itse kävin torstaina testissä, oireet samat,kuin aloituksessa. Ei nuhaa, yskää tai kurkkukipua. Ohjeeksi sain,että jos testi negatiivinen,niin ei muuta kuin töihin, oli edelleen oireita tai ei. Testi oli negatiivinen,mutta työnantajan kanssa sovittiin,ettei tarvitse tulla tekemään yhtä vuoroa, kun vapaat oli sen jälkeen muutenkin alkamassa.

Vierailija
19/19 |
03.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

5G on haitallinen kaikelle elävälle. Se estää hapen kulkeutumisen kunnolla soluihin.

Tästä on tutkimuksia vaikka KUINKA PALJON.