Olen velkaa, miltä tuntuu
Miltä tuntuu kun kives murskataan vasaralla?
Olen yhdelle tyypille 400€ velkaa ja en ole maksanut, kun ei ole rahaa. Nyt laittoi viestiä että on laittanut jotkut tyypit perimään velkaa ja jos en maksa niin aloittavat murskaamisen yhdestä kiveksestä.
Kommentit (12)
Ottaisin ja soittaisin poliisille, vaikka samalla joutuisin tunnustamaan jotain.
Parempi sekin.
Mikset Ap odota kotosalla rauhassa kirveen kanssa tuollaisia velkojia? Kun tulevat ovesta niin huitaiset kalloon vaan.
Huumehommissahan tuo on todella yleistä. Kyllähän se sattuu niin että siinä ehtii jo toivoa moneen kertaan kuolemaa, mutta jos toinen kives säästyy niin saatat vielä kyetä lisääntymäänkin joskus. Tosin se saattaa mennä viivästyskorkoina sekin.
Jos pokkaa riittää, niin käske velanperijää ottamaan poskeen samalla kun muutenkin touhuaa alapääsi kanssa.
Katsoppas tämä video. Siinä näytetään miten pelataan veikkauksen konetta ja kuinka voidaan helposti voittaa isoja summia rahaa. Tuossa voittaa 1680€. Helppoa rahaa ja saat velkasi maksettua pois :)
Vierailija kirjoitti:
Katsoppas tämä video. Siinä näytetään miten pelataan veikkauksen konetta ja kuinka voidaan helposti voittaa isoja summia rahaa. Tuossa voittaa 1680€. Helppoa rahaa ja saat velkasi maksettua pois :)
Mitä????
Vierailija kirjoitti:
Jos pokkaa riittää, niin käske velanperijää ottamaan poskeen samalla kun muutenkin touhuaa alapääsi kanssa.
Hahaha, hauskaa.
Maksa velat pois. Kyllä kai jokaiselta löytyy 400€. Ei mikään iso raha.
Töihin vaan ja maksamaan velat. Luuletko olevasi vieraille ihmisille tärkeä?
ois kiva khyllä olla velkaa joku murskaisi kivekset pois ja leikaisi kärsän pois..itse inhoan testosteronia yltä kaikein :)
Ei varmaan kivalta, aika halvalla saa kiveksiä vasaroida, sopis noi torpedohommat mammoille, 400 per kives