Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveriperheen miehelle partavettä, mitä ostan?

Vierailija
17.12.2013 |

Joku nuorekas tuoksu....menemme siis heille ulkomaille viettämään joulua ja ostamme koko perheelle jotkut lahjat. Vinkkejä tuoksusta josta tykkää kaikki...?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miehelle tuoksun ostaminen oleliian intiimi lahja? Miellän sen jotenkin sellaiseksi. Ostaisitteko myös vaimolle aamutakin tai yöpaidan?

Vierailija
2/18 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polo Sport.... ah <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat tosi hyviä ystäviä:) Ja voisin kyllä ostaa ystävälleni yöpaidan, ehkä ostankin, en ole vielä päättänyt. Mutta tuli kiertotietä selville, että sieltä missä ovat ei läheltä tuoksuja saa, joten lahjaidea olisi hyvä...ja lahja tulisi koko meidän perheeltä, ei yksin minulta (intiimisti).

Vierailija
4/18 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä myös tuoksu on kovin henkiläkohtainen lahja, joko sen ostaa henkilö itse tai hänen puolisonsa. Valitsisin lahjaksi jotain neutraalimpaa. 

Vierailija
5/18 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet tosissasi, ettei ulkomailta tuoksuja saa, niin sitten pyydätte esittämän täsmätoiveen ja tuoksut myös äidille. Ja pliis, jättäkää se pyjamien ostaminen vaikka lasten lahjoiksi.

Vierailija
6/18 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaksihan tuossa juuri nousee se, ettei niin hyvin kuitenkaan tunne että osasi valita oikeanlaisen tuoksun...ehkä kysyt vaimolta minkätyylistä tai merkkistä hajua käyttää.

Vierailija
7/18 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin tuoksun ostaminen on hyvin intiimi lahja, ei kävisi mielessäkään ostaa muilla kuin omalle miehelle!

Vierailija
8/18 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuoksuja ei mielestäni voi ostaa sokkona lahjaksi. On ikävää kun tuoksu jää käyttämättömänä kaappiin kun ei sovikaan käyttäjänsä iholle (tuoksu nimittäin ei iholla koskaan ole sam kuin pullossa). Itselleni käynyt mm. niin, että tuoksu katoaa iholta heti, se on niin ph:sta kiinni.

Vierailija
9/18 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en lähtis tuoksuja lahjaksi ostelemaan..

Kyllä mullekin on lähisukulaiset jopa tuoksuja ostaneet ja aina on metsään menneet.

Ex osasi kerran oikean ostaa,koska olin pari vuotta sitä kaupassa hipelöinyt ja nuuhkinut ja suihkinut!!!!

Jos välttämättä haluat sen hajun ostaa niin kysy nyt ihmeessö vaikka siltä vaimolta mitä tää kaveri haluaa

Vierailija
10/18 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei missään tapauksessa tuoksulahjaa. Mieheni on parikymppinen, mutta ei pidä mistään "nuorekkaista" tuoksuista vaan 80-luvun powerhouseista. Ei ole olemassa tuoksua, josta kaikki pitävät. Epämieluisaa tuoksua ei voi oikein antaa eteenpäinkään, joten hukkaan menee todennäköisesti lahjasi.

Vierailija
11/18 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, lyttäsitte sitten mun lahjaidean :( Ei sitten muuta kuin uutta keksimään...Terveisin ap

Vierailija
12/18 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta vaan, älä välitä noista besserwissereistä. Kunhat et mitään Menneniä tai Tabacia osta! Joku raikas sporttinen tuoksu, ei liian päällekäyvä.

Huvittaa muuten, kun yhdessä aikaisemmassa ketjussa porukat kiihkeästi väittivät, että sellaista kuin partavettä ei ole olemassakaan. Siinä aloittaja halusi ostaa nuorelle miehelle hajuvettä. Olen ilmeisesti niin vanha, että minä kyllä tiedän, että on olemassa partavettä. Hajuvettä minä ostaisin vain naiselle!

Vierailija
13/18 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttääkö tiedän miehet ihan oikeasti partavettä? Partavesi on jotenkin 70-lukulainen, tulee mieleen kaupparatsu.

Tosin en tykää muutenkaan liian sliipatuista miehistä.

Vierailija
14/18 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:34"]

Käyttääkö tiedän miehet ihan oikeasti partavettä? Partavesi on jotenkin 70-lukulainen, tulee mieleen kaupparatsu.

Tosin en tykää muutenkaan liian sliipatuista miehistä.

[/quote]

Jes, ne 1970-luvun partavedet, joita tv-mainosten lapiokouraiset miehet iskivät naamaansa desilitran per poski. Oli Brut ja Barracuda ja Mennen ja mitä niitä olikaan. Tuoksu oli sellainen, että kesäisillä tanssilavoilla ei koskaan hyttyset kiusanneet, kun ne oli kuolleet neliökilometrin alueelta. Mutta naista kaatui.

Vierailija
15/18 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 12:28"]

Osta vaan, älä välitä noista besserwissereistä. Kunhat et mitään Menneniä tai Tabacia osta! Joku raikas sporttinen tuoksu, ei liian päällekäyvä.

Huvittaa muuten, kun yhdessä aikaisemmassa ketjussa porukat kiihkeästi väittivät, että sellaista kuin partavettä ei ole olemassakaan. Siinä aloittaja halusi ostaa nuorelle miehelle hajuvettä. Olen ilmeisesti niin vanha, että minä kyllä tiedän, että on olemassa partavettä. Hajuvettä minä ostaisin vain naiselle!

[/quote]

1. Monet miehet inhoavat "raikkaita" vesituoksuja ja kaikenlaisia sporttiflankkereita.

2. Partavesi (after shave, eau de cologne) on eri asia kuin hajuvesi (eau de toilette ja eau de parfym). Ero syntyy tuoksukonsentraatiosta, ja samanmerkkinen tuoksukin voi olla formuloitu eri tavalla eri versioissa.

Vierailija
16/18 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksun ostaminen miehelle viestii henkilökohtaisesta kiinnostuksesta miestä kohtaan. Jos haluat antaa sellaisen viestin niin siitä vaan sitten.

Vierailija
17/18 |
23.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei taida enää löytyä kaupoista mutta Marius Partavesi oli 80 luvulla POP. En itse kauheesti käytä partavettä, löytyy nimittäin 1988 saatu taxfree Boss

Vierailija
18/18 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow. Jollakin toisellakin on 1988 luvulta partaveitsi ja Hugo boss. Perkl. sain itse sen aikaselta tyttöystävältä nimenomaan Boss. Ja sitä on edelleenkin. Itse tykkäsin Marius partavedestä ja sitä olen jopa laittanut toiveeseen lähi K-kauppiaalle. Sitä löytyy Etsy verkkokaupasta mut maksaa 50 €.