Ärsyttää ylinirsot aikuiset
Se on pahaa, tuo on pahaa, hyi en syö, yök en tykkää... On ihan ok, ettei kaikki miellytä, mutta ihan v**un lapsellista tuollainen "hyi en syö" aikuisen suusta. Enkä tarkoita nyt mitään sonnin palleja tai sian kieliä, vaan ihan normiruokaa ja normi ruoka-aineita esim. peruna, sipuli, porkkana jne. Yleensä ovat vielä ylipainoisia nämä nirsot, että taitaa joku kuitenkin maistua...
Kommentit (11)
On ok olla tykkäämättä jostain, mutta fiksu osaa pitää suunsa kiinni. Se, että tarvitsee tyyliin faceen tehdä päivitys siitä, kun joku oli niin pahaaaa, niin en tajua...
Minua ärsyttää ihmiset, jotka pitävät toisia automaattisesti ylinirsoina. Kaikki eivät halua kuuluttaa terveysongelmiaan kaikille.
Tämä tuli mieleeni, kun kehaisin tänään töissä yhtä uutta jogurttia, niin eikös joku akka alkanut määkiä, että "hyyyi s**tana se on pahaa". Katsoin hetken alta kulmien, että aha... Ja näitä samanlaisia reaktioita on aika useinkin tietyillä henkilöillä ja ylipainoa tyyliin 40 kg. Ap
Vierailija kirjoitti:
Minua ärsyttää ihmiset, jotka pitävät toisia automaattisesti ylinirsoina. Kaikki eivät halua kuuluttaa terveysongelmiaan kaikille.
Joku ongelma sekin on aikuisella, että oikein kuuluttaa jonkun ruuan olevan niin hirveää...
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä, liian suuri elintaso saa aikaan kaikkea paskaa. :/
Toivottavasti saavat opetuksen kantapään kautta.
Tämä se on.
Vierailija kirjoitti:
No tällöin voisi sitten sanoa kauniisti että en valitettavasi voi syödä tuota n.n. - Terveydellisestä syystä minun on todennäköisesi viisainta jättää olla ottamatta, kiitos vain
Terveydellisestä syystä (= se ja se) minun on valitettavasti minun on kieltäydytäv ja olla nyt ottamatta edes pientä palaa, - Kiios vain.
Itse tiedostan erinomaisen hyvin, etä oma sairauteni, joka estää monen verraten tavanomaisen -yksinkertaistaen syömiseksi tarkoietun nautimisen - on rajoittanut sosiaalista elinpiiriäni. Yritän toki oimia, niin ettei minusta ole kenellekään ainakaan ylimääräsitä vaivaa ja tarjoutunut ottamaan vaikka omat eväät mukaan. Mutta kyllä myös erinomaisen usein minulle on myös löyytnyt ja haluttu arjotakin jotain; jok aon toki ollut helpompaa, kun olen avoimesti etukäteen yrittäny ennättää kertoa rajoitteistani. - Koska ikävää ja kiusallisa niistä on keroa vasta sitten kun, joku on "jo" tarjoamassa....
lässisoossi ja pyttipannu ompi aena hyvvöö
😋😋
Räväkät tädit, jotka ilmaisevar mielipiteensä asiasta, kuin asiasta oikein kuuluvasti ja röyhkeästi ja ikään kuin tarkoituksella ovat aina eri mieltä, kuin suurin osa...
Vihasin just tätä eksässä. Mitään ei voinu syödä mikä oli tehty vääristä tai vääränmerkkisistä aineksista. Argh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku ongelma sekin on aikuisella, että oikein kuuluttaa jonkun ruuan olevan niin hirveää...
Puhuinko tällaisesta mitään? En.
Samaa mieltä, liian suuri elintaso saa aikaan kaikkea paskaa. :/
Toivottavasti saavat opetuksen kantapään kautta.